دختر زیبایی که دل لیونل مسی را برد

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: این زن 34 ساله آرژانتینی، که بیش از 23 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، ماه گذشته و با آغاز جام جهانی، برای حمایت از لیونل مسی معشوق دوران کودکی خود به قطر رفت.

دختر زیبایی که دل لیونل مسی را برد

آنتونلا روکوزو (Antonela Roccuzzo) همسر زیبا و مجذوب نماینده لیونل مسی پس از شکست 3-0 کرواسی به وسیله آرژانتین و صعو تیم ملی فوتبال کشورش به فینال جام جهانی قطر، در حال جشن گرفتن از سکوها دیده شد.این زن 34 ساله آرژانتینی، که بیش از 23 میلیون دنبال نماینده در اینستاگرام دارد، ماه گذشته و با آغاز جام جهانی، برای حمایت از معشوق دوران کودکی خود به قطر رفت.

اگرچه مسی در دوحه آغاز خوبی نداشت، اما این فوق ستاره بین المللی در طول تورنمنت خوش درخشید و در شب طلایی آرژانتین پادشاه فوتبال شد.

این زن مجذوب نماینده، مادر سه پسر به نام های تیاگو 9 ساله، متئو شش ساله و چیرو چهار ساله است که پس از امضای قرارداد دو ساله مسی در سال 2021 با پاری سن ژرمن، در حال لذت بردن از زندگی لوکس خود در مرکز فرانسه است.

زندگی لاکچری فعلی آنتونلا با مجموعه طراحان مد خاص خودش و دوستان صمیمی اش که حالا عمدتا همسران فوتبافهرست های مشهور جهان هستند، با دوران کودکی او در شهر روزاریو، در استان مرکزی آرژانتین یعنی سانتا فه فاصله زیادی دارد.

به نظر می رسد که او این مدت بدون سه پسرش که در یک مدرسه بین المللی خصوصی در مرکز فرانسه تحصیل می نمایند، از سپری کردن اوقات خود در دوحه لذت برده است و شبی هم با سوفی بالبی، همسر دیگر ستاره آرژانتینی، لوئیس سوارز، وقت گذرانی نموده است.

تعیین بود که این دوستان صمیمی از شب خود در این شهر خاورمیانه ای لذت می بردند. جزیره ایبیزا در اسپانیا مقصد همیشگی سپری کردن تعطیلات برای این دو زن است که از سواری در قایق های بادبانی و استراحت در هتل های مجلل با همسران خود، که در بارسلونا هم بازی بودند، لذت می برند.

آنتونلا در صفحه اینستاگرام خود، عکس هایی از سفرهای پر زرق و برق اروپایی، ژست گرفتن در کنار ساحل به همراه همسر و سه فرزندشان به اشتراک می گذارد.

مسی که بسیاری او را برترین بازیکن تمام ادوار می دانند، در 30 ژوئن 2017 در یک عروسی پر زرق و برق در شهر خود در روزاریو با آنتونلا ازدواج کرد. مهمانان مراسم عروسی آنها در هتل پنج ستاره و 188 اتاقه پولمن در این شهر اقامت داشتند؛ جرارد پیکه به همراه همسر سابق خود، شکیرا، لوئیس سوارز و نیمار ازجمله شخصیت های معروفی بودند که در این جشن حضور داشتند.

آنتونلا یک لباس مجلل از طراح اسپانیایی روزا کلارا، که به خاطر لباس های عروس خود در فهرست A مشهور است، به تن داشت.

در سال 2019، یک روزنامه آرژانتینی تصویری جالب را فاش کرد که این زوج را در کودکی، نزدیک به دو دهه قبل از اینکه زن و شوهر شوند، در تفرجگاه تعطیلات آتلانتیک Punta Mogotes در حال لذت بردن از تعطیلات نشان می داد.

در آن موقع لیونل مسی در یک تورنمنت فوتبال جوانان در شهر مجاور بالکارس بازی می کرد. آنتونلا که در آستانه 10 سالگی بود و از قبل دوست صمیمی این فوتبافهرست بود، به همراه پدر و مادرش برای تماشا پسر عمویش لوکاس اسکالیا که یکی از هم تیمی های مسی بود به منطقه سفر نموده بود.

این عکس که این زوج را با بچه های دیگر از جمله لوکاس و هم تیمی دیگری به نام ماتیاس پچه نشان می دهد، در ژانویه 1998 گرفته شده است.

خانم مسی برای تمام پیروزی های بزرگ در کنار همسرش بوده است؛ از جمله کسب هفت بار توپ طلا در سال های 2009، 2010، 2011، 2012، 2015 و 2021. و 2022 که بالا بردن جام جهانی2022 قطر ، افتخار بزرگی بود که به پیروزی های او اضافه شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2194

به "دختر زیبایی که دل لیونل مسی را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر زیبایی که دل لیونل مسی را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید