پاریس از طرح عدم استقرار تجهیزات نظامی در جو زمین حمایت کند

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سفیر روسیه در فرانسه خواهان حمایت پاریس از طرح ابتکاری مسکو در مورد طرح عدم استقرار تجهیزات نظامی در جو کره زمین شد.

پاریس از طرح عدم استقرار تجهیزات نظامی در جو زمین حمایت کند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر اساس این گزارش، الکسی مشکوف در مصاحبه با خبرگزاری تاس روسیه و در شصتمین سالگرد سفر نخستین انسان به فضا گفت: مسکو و پاریس موضع مشترکی در مورد احتیاج به کسب اطمینان از امنیت فعالیت های فضایی و اجرای مقررات مربوط به آن بر اساس حقوق بین الملل دارند.

وی در ادامه اضافه نمود: این نگرانی های مشترک مربوط به جلوگیری از به راه افتادن رقابت تسلیحاتی در جو کره زمین و احتیاج به جلوگیری از تبدیل شدن آن به منطقه جدید برای مواجهه میان کشورها است.

این دیپلمات روس همچنین تاکید نمود که مسکو از شرکای خارجی خود از جمله فرانسه خواسته است تا از طرح ابتکاری روسیه در مورد ممنوعیت استقرار تجهیزات نظامی در جو کره زمین حمایت کند و گفت: این موضوع به تعهدات مربوط به عدم استفاده از ابزار زور یا تهدید علیه اهداف فضایی و توافق بر سر اقداماتی است که منجر به اعتماد سازی فزاینده در فضا خواهد شد. همچنین اتخاذ تعهدات سیاسی در مورد پیش قدم نشدن در استقرار تجهیزات نظامی در جو کره زمین بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1571

به "پاریس از طرح عدم استقرار تجهیزات نظامی در جو زمین حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس از طرح عدم استقرار تجهیزات نظامی در جو زمین حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید