واکنش ساشا شفر به شکایت باشگاه: استقلال وقت تلف نکند!

به گزارش دکتر برای تو، ساشا شفر، پسر سرمربی سابق استقلال خودش را برنده پرونده ای می داند که علیه این باشگاه به فیفا برده است....

واکنش ساشا شفر به شکایت باشگاه: استقلال وقت تلف نکند!

حمیدرضا عرب، باشگاه استقلال از ساشا شفر شکایت نموده تا در مقابل شکایتی که فرزند سرمربی سابق از باشگاه طرح نموده دستش کوتاه نباشد. این یک اقدام متقابل است در مواجهه با شخصی که بی دلیل در تمام روزهایی که پدرش در باشگاه استقلال فعالیت می کرد، از این باشگاه دستمزد می گرفت؛ یک ترکمانچای واقعی!

ساشا شفر در حالی اکنون به یک دردسر تازه برای باشگاه استقلال بدل شده که بدون داشتن یک برگ مدرک مربیگری به مدت 2 فصل چیزی در حدود 250هزار دلار از باشگاه استقلال پول گرفت؛ بی آنکه تخصصی در امور فنی داشته باشد.

تخصص ساشا شفر در همه ایامی که در باشگاه استقلال حضور داشت کارچاق کنی برای بعضی دلال ها بود تا با یاری و نفوذ او بتوانند بعضی بازیکنان خارجی را به استقلال بیاورند. نمونه اش گرو و نویمار که نزدیک به 10میلیارد تومان هزینه بی فایده روی دست باشگاه استقلال گذاشتند و بی آنکه کارآیی و لیاقت کافی داشته باشند این باشگاه را ترک کردند.

حالا ساشا که به اصطلاح سوراخ خبری یکی دو رسانه هم بود و اخبار رختکن استقلال را به بعضی می داد، به واسطه اهمال مدیران سابق به استخوانی در گلوی این باشگاه بدل شده و باشگاه نشین های کنونی باید بابت کار ننموده اش به او دلار بدهند!

ساشا شفر در گفت و گوی اختصاصی با ایران ورزشی در واکنش به شکایت استقلال گفت: من از آنها شکایت کردم چون هیچ وقت به من پول پرداخت نکردند. آنها همواره به دنبال مخالفت کردن هستند. خودشان می دانند طبق معمول بازنده هستند (محکوم می شوند) مثل همواره. تمام کوشش آنها فقط برای وقت تلف کردن و پول بیشتر به وکیل دادن است؛ مثل همان پرونده مسخره سوپرجام که از قبل نتیجه تعیین بود. من باور دارم که سعادتمند باهوش تر از تمام مدیران عامل قبلی است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 942

به "واکنش ساشا شفر به شکایت باشگاه: استقلال وقت تلف نکند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ساشا شفر به شکایت باشگاه: استقلال وقت تلف نکند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید