واکنش دمشق به توافق نفتی قسد و آمریکا

به گزارش دکتر برای تو، دمشق به شدت توافق امضا شده میان شبه نظامیان سوریه دموکراتیک (قسد) و یک شرکت نفتی آمریکایی برای سرقت نفت سوریه را محکوم و تاکید نمود که این توافق را باطل و فاقد وجاهت قانونی می داند.

واکنش دمشق به توافق نفتی قسد و آمریکا

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع رسمی وزارت خارجه سوریه گفت که جمهوری عربی سوریه، شدیداً توافق امضا شده میان شبه نظامیان سوریه دموکراتیک (قسد) و یک شرکت نفتی آمریکایی برای سرقت نفت سوریه با نظارت و حمایت دولت آمریکا محکوم کرد.

این منبع تاکید نمود که این توافق به منزله یک دزدی تمام عیار است و تنها می توان آن را معامله ای میان دزدانی توصیف کرد که بعضی از آنها دست به سرقت زده و دزدان دیگر قصد خریداری آن را دارند و حاکمیت سوریه را نقض می نمایند. این کار ادامه روش خصمانه آمریکا در قابل سوریه در سرقت منابع و ثروت های مردم این کشور و سنگ اندازی در جهت کوشش های دمشق برای بازسازی آنچه محسوب می گردد که تروریسم مورد حمایت خود آمریکا تخریب نموده است.

این منبع گفت: جمهوری عربی سوریه، این توافق را باطل و ملغی و فاقد وجاهت قانونی به حساب می آورد و مجدداً هشدار می دهد که چنین اقدامات پستی بیانگر روش این شبه نظامیان مزدوری است که راضی شده اند عروسکی ارزان در دست اشغالگر آمریکایی باشند.

وی تاکید نمود: این شبه نظامیان اجیرشده باید درک نمایند که اشغالگر ظالم آمریکایی یقیناً به سمت زوال پیش می رود و این شبه نظامیان همانند سایر گروه های تروریستی که دولت سوریه توانست آنها را شکست دهد، شکست خواهند خورد. سوری های اصیل می توانند از ثروت ها و منابع خود حفاظت نموده و تمامیت ارضی و وحدت ملت خود را حفظ نمایند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1173

به "واکنش دمشق به توافق نفتی قسد و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دمشق به توافق نفتی قسد و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید