والورده: تماس گواردیولا با دی یونگ؟ صحبت با بازیکن تیم های دیگر کار درستی نیست

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی بارسلونا از شنیدن خبری مبنی بر تماس شخصی سرمربی منچسترسیتی با بازیکن جدید بارسلونا ابراز تعجب کرد.

والورده: تماس گواردیولا با دی یونگ؟ صحبت با بازیکن تیم های دیگر کار درستی نیست

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) این تیم مقابل جیرونا به قرارداد بستن آبی و اناری ها با فرنکی دی یونگ هافبک هلندی آژاکس برای فصل آینده و خبرهایی مبنی بر تماس پپ گواردیولا با او متقاعد کردنش جهت پیوستن به منچسترسیتی گفت: صحبت کردن با بازیکنی که با تیمی دیگر قرارداد دارد، کار درستی نیست. شما نمی توانید با بازیکنی که قرارداد دارد صحبت کنید و این کار برای من هم تعریف نشده است اما خب هر شخصی شیوه کاری خاص خودش را دارد. همه چیز به عملکردی که دی یونگ در آینده ارائه می نماید بستگی دارد و او با وجود آنکه از باشگاه با فلسفه بازی مشابه به بارسلونا می آید، باید خودش را با تیم ما وفق دهد.

والورده ادامه داد: دی یونگ بازیکن جوانی است و باید این موضوع را در نظر داشته باشد. ما اما بازیکنانی را به جمع مان اضافه می کنیم که باعث ارتقای سطح فوتبال مان می شوند و می توانند برای تیم مان مهم باشند.

ادامه دادن به استفاده از سیستم چرخشی و استراحت دادن به لیونل مسی موضوع دیگری بود که از والورده در مورد آن سؤالی پرسیده شد. وی گفت: این تصمیمات به سرمربی بستگی دارد. مربی بهتر از هر کسی خصوصیات بازیکنانش را می شناسند و احساس آنها را درک می نماید. منم که باید درباره تیمم تصمیم بگیرم و همواره بهترین تصمیم را برای تیمم و بازیکنانم می گیرم. من هرگز نگفته ام که این بازیکن یا آن بازیکن باید بیاید چون من او را می خواهم. مسئله سلیقه شخصی من نیست.

والورده در خاتمه در پاسح به این سؤال که کدام تیم ها را رقبای اصلی اش در کورس قهرمانی لالیگا می داند، گفت: اتلتیکو و رئال مادرید. من سطح هر دوی آنها را یکسان می بینم. شما همواره احساس می کنید که یکی از آنها درست پشت سر شما است پس هیچ یک از آنها را نمی توان نادیده گرفت.

بارسلونا از ساعت 23:15 به وقت تهران در خانه اسپانیول به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 125

به "والورده: تماس گواردیولا با دی یونگ؟ صحبت با بازیکن تیم های دیگر کار درستی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: تماس گواردیولا با دی یونگ؟ صحبت با بازیکن تیم های دیگر کار درستی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید