مینینگر سن پترزبورگ نیکولاسکای؛اقامت در قلب روسیه، عکس

به گزارش دکتر برای تو، هتل مینینگر سن پترزبورگ نیکولاسکای هتلی است سه ستاره و میان رده که در قلب شهر عظیم، تاریخی و باشکوه روسیه واقع شده است.

مینینگر سن پترزبورگ نیکولاسکای؛اقامت در قلب روسیه، عکس

این هتل به علت نزدیک بودن به جاهای دیدنی سن پترز بورگ از جمله کلیسای Trinity، پل Potseluev، ورزشگاه Petrovsky انتخاب بسیاری از افراد علاقه مند به هنر و تاریخ است.

بعلاوه از هتل مینینگر سن پترزبورگ فقط با 8 دقیقه پیاده روری می توان به تئاتر مارینسکی رسید. از هتل حدودا نیم ساعت پیاده طول می کشد به میدان پالاس و موزه هرمیتاژ رسید.

اگر قصد سفر به دومین شهر عظیم روسیه، یعنی سنت پترزبورگ را دارید هتل MEININGER Hotel Saint Petersburg Nikolsky برای اقامت و گذراندن اوقات فراغت انتخاب مناسبی است.

امکانات هتل مینینگر سن پترزبورگ نیکولاسکای

هتل مینینگر سن پترزبورگ نیکولاسکای دارای اینترنت رایگان در تمامی بخش های اتاق ها و لابی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی برای دارندگان بلیط هواپیما، یخچال با مینی بار شارژ شده، صبحانه و بوفه، آسانسور، ماشین لباسشویی و خشک کن برای ارائه خدمات و تامین آسایش میهمانان خود است.

بعلاوه هتل مینینگر سن پترزبورگ از انبار چمدان، اتاق استراحت و ریلکسیشن، اتاق بازی بچه ها و بار شبانه روزی هم برخوردار است. از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به صندوق امانات و تماشای جمعی تلویزیون در لابی، سرویس نظافت اتاق و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

نداشتن رستوران و کافی شاپ را می توان یکی از معایب اقامت در این هتل دانست اما برای میهمانان در داخل هتل MEININGER Hotel Saint Petersburg Nikolsky یک آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است تا افرادی که خود قصد آشپزی را دارند بتوانند.

یکی از مهم ترین خدمات هتل مینینگر سن پترزبورگ به میهمانان خود حس امنیت و آرامشی است که با آنالیز های امنیتی منظم شبانه روزی و نظارت دوربین مداربسته در منطقه ها عمومی برای اقامت نمایندگان خود تامین می نماید.

کارکنان مجرب و باتجربه این هتل با خوش رویی به زبان های انگلیسی و روسی از مسافران استقبال می نمایند و اطلاعات لازم در خصوص هتل و شهر سن پترزبورگ را به همه مسافران ارائه می دهند.

در هتل MEININGER Hotel Saint Petersburg Nikolsky انتخاب اتاق و تعداد تخت اضافی بستگی به درخواست مسافران دارد که در اختیار آن ها قرار داده می گردد.

اتاق های هتل

هتل مینینگر سن پترزبورگ 158 اتاق دارد که شامل: اتاق های دوقلو، اتاق های سه تخته، اتاق های خانوادگی حداکثر 4 نفره، اتاق پنج و شش نفره است که تمامی اتاق ها با داشتن امکانات رفاهی و خدماتی از جمله: تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی دارای دوش و سشوار، حوله و لوازم آرایشی رایگان، سرویس اتاق، تهویه مطبوع و مینی بار اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود فراهم نموده است.

فاصله هتل MEININGER Nikolsky تا جاذبه های دیدنی نزدیک

مسافت هتل تا تئاتر Mariinsky: حدود 0.6 کیلومتر

مسافت هتل تا کلیسای Trinity: حدود 0.7 کیلومتر

مسافت هتل تا پل Potseluev: حدود 0.9 کیلومتر

مسافت هتل تا موزه Hermitage: حدود 2.2 کیلومتر

مسافت هتل تا ورزشگاه Petrovsky: حدود 2.6 کیلومتر

مسافت هتل تا فرودگاه Pulkovo: حدود 13.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1750

به "مینینگر سن پترزبورگ نیکولاسکای؛اقامت در قلب روسیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینینگر سن پترزبورگ نیکولاسکای؛اقامت در قلب روسیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید