معرفی هتل پلازا ونیز ، 4 ستاره

به گزارش دکتر برای تو، هتل پلازا ونیز | The Plaza Hotel

هتل پلازا ونیز (The Plaza Hotel) یکی از هتل هایی در شهر ونیز ایتالیا است که نه تنها خوش ساخت و مدرن است بلکه در آن از اِلمان های هنری نیز بهره گرفته شده است. این هتل از ایستگاه اتوبوس مرکزی سنت استفان تنها 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با ایستگاه مترو تنها 20 دقیقه است. البته این هتل 4 ستاره دسترسی خوبی به اکثر مراکز تفریحی و جاذبه های شهر ونیز همچون موزه های هنری، میدان مرکزی شهر ونیز و موزه هنرهای این شهر دارد و به صورت کلی دسترسی مناسبی به اکثر نقاط این شهر دارد. در ادامه با ما در خبرنگاران در معرفی این هتل 4 ستاره از زاویه های مختلفی همچون؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و همچنین فاصله هتل پلازا ونیز را تا دیدنی های این شهر همراه باشید.

معرفی هتل پلازا ونیز ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات هتل پلازا ونیز

درابتدا باید به شما بگوییم که اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور ایتالیا و شهر ونیز سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید و می خواهید تا هزینه های خود را مدیریت نمایید، ما این هتل را به شما پیشنهاد می نماییم. خدمات هتل آپوجیا ونیز بسیار برای کسانی که در آن اقامت می نمایند، کامل است.

شما در این هتل می توانید از امکانات زیاد و متنوعی به صورت یک جا بهره مند شوید. از بین کسانی که در این هتل اقامت کرده اند؛ زوج ها و خانواده های بسیاری آن را پسندیده اند و در سایت بوکینگ به این هتل امتیاز 8.2 را داده اند.

حضور در هتل پلازا ونیز مترادف است با زیبایی و ظرافت مدرنیته که درکناری از صمیمیت یک اتاق آرام و راحت است. از آن جایی که امروزه شهر ونیز یکی از شهرهای پر جاذبه جهان شناخته می گردد، افراد بسیار زیادی به آن سفر می نمایند. این هتل دارای چیدمانی به سبک مجلل معاصر و با کیفیت های بالا است.

این هتل بین المللی برای همه مسافران خدمات بسیار ویژه و مناسبی را در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به: سالن تلویزیون اختصاصی برای سنین بزرگسال و کودک، روزنامه هر روز صبح به زبان های بین المللی، سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، دستگاه تصفیه و تنظیم دمای هوا، دوربین های مدار بسته، خدمات خشکشویی و بسته بندی و حمل بار مسافران با در نظر دریافت هزینه ای اضافی می باشد. استعمال دخانیات در فضای عمومی این هتل ممنوع است و مکان مخصوصی برای آن تعبیه شده است. در این هتل علاوه بر پارکینگ هتل می توانید از پارکینگ های عمومی که در اطراف هتل شما موجود است نیز استفاده نمایید.

هتل پلازا ونیز دارای خدمات پذیرش و رزرویشن 24 ساعته برای مسافران است و در هر زمانی که مسافر به این هتل مراجعه نمایند، می توانند کلید اتاقی که رزرو کرده است را دریافت کرده است و در هتل ساکن شوند. شما هیچگاه در این هتل در هر ساعتی از شبانه روز با میز رزرویشن خالی روبرو نخواهند شد.

پرسنل هتل همگی به زبان های انگلیسی، ترکی، بلغاری، ایتالیایی، مجارستانی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی، پرتغالی و آلمانی صحبت می نمایند و به این ترتیب مسافران هتل می توانند به راحتی هر چه تمام تر و با این زبان ها با پرسنل هتل در همه بخش ها ارتباط برقرار نمایند.

لطفا به این قانون هتل توجه داشته باشید که در این هتل مسافرانی که حیوان خانگی دارند، نمی توانند آن را در هتل به همراه خود داشته باشند.

برای افرادی که در قالب یک گروه تجاری به ونیز سفر می نمایند و این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند باید این نکته را بدانند که با اقامتشان در این هتل برای آن ها امکانات ویژه ای همچون سالن های کنفرانس اختصاصی بزرگ و کوچک، دستگاه های فکس و کپی، خدمات حمل و نقل مخصوص، … را تدارک دیده اند.

توجه داشته باشید که درهتل پلازا ونیز در تمامی فضاهای عمومی و اتاق های مسافران و مراجعان امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان برای مسافران و مراجعان وجود دارد. اگر می خواهید تا در این اتاق اقامت نمایید، برای پذیرش در این هتل ساعت 13:00 بعد از ظهر و برای خروج، باید تا ساعت 11 ظهر اقدام نمایید.

امکانات تفریحی هتل پلازا ونیز

درهتل پلازا ونیز شما می توانید هر چیزی که قرار است شما را به ریلکسی و آرامش برساند در اختیارتان است. در این هتل شما می توانید از تراس اختصاصی برای پیک نیک و یا هواخوری استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که همه این ها هزینه دارد اما به نسبت نوع وشکل خدماتی که ارائه می گردد، ارزشش را برای شما به عنوان یک مسافر و یا حتی یک مراجعه نماینده را دارد. شما به عنوان مسافر این هتل می توانید که صبحانه خود را در اتاق میل نمایید و البته اگر دوست هم دوست داشته باشید می توانید به غرفه صبحانه هتل بروید. برای وعده صبحانه می توانید از ساعت 6 صبح تا 10 اقدام نمایید. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که در زمینه رعایت برنامه ورزشی خاص و یا برنامه پزشکی، مجموعه ورزشی هتل این امکان را برای مسافرانش به وجود آورده است که مو به مو برای شما همانند دستور پزشک و یا مربی شما پیش بروند. در کل این هتل خدمات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی برای مسافران خود دارد.

رستوران های هتل

رستوران کاستلانا (Plaza): منوی این رستوران در حدی فراتر از یک هتل 4 ستاره، متنوع و فراوان است و غذاهای اتریشی و اروپایی را با کیفیت بالایی سرو می کند و معمولا برای وعده صبحانه، نهار و شام باز است. این رستوران تا ساعت 24 شب باز است و خدمات غذایی ارائه می کند.

امکانات اتاق های هتل

همه اجزای اتاق های یورواستارز امبزی وین، در عین راحتی و سادگی بسیار مدرن می باشند. در واقع در تزئین همه اتاق های هتل یورواستارز امبزی وین، راحتی کسانی که در آن اقامت می نمایند اصل اول بوده است که البته این اصل در چیدمان این اتاق ها رعایت شده است.

از جمله دیگر امکانات هتل که می توانیم برای شما بیان نماییم عبارتند از: دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های دو نفره (Double Room): مساحت این اتاق ها 23 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های جونیور سوئیت برای بزرگسالان (Junior Suite (2 Adults)): مساحت این اتاق ها 27 متر است و دارای یک تخت 1 نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های سوپریور دو نفره (Superior Double Room): مساحت این اتاق ها 35 متر است و دارای 1 تخت 2نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های 3 نفره (Triple Room): مساحت این اتاق ها 24 متر است و دارای 1 تخت 1 نفره بزرگ و 1 تخت بزرگ دو نفره است و ظرفیتش برای 3 نفر مناسب است.
  • اتاق های دلاکس دابل با بالکون (Deluxe Double Room with Balcony): مساحت این اتاق ها 30 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های دو نفره برای 1 نفر بزرگسال (Double Room (1 Adult)): مساحت این اتاق ها 19 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره بزرگ است و ظرفیتش برای 1 نفر مناسب است.

فاصله هتل پلازا ونیز تا جاذبه های ونیز

  • پل ریالتو: این منطقه، 10 کیلومتر دورتر بوده که 17 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: این مجموعه 1 کیلومتر دورتر بوده که 5 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • سن میکائیل: این موزه 3 کیلومتر دورتر بوده که 7 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • فرودگاه ونیز مارکو پولو: این مجموعه معروف 5.4 کیلومتر دورتر بوده که است و 14 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • میدان مرکزی ونیز: این تالار تاریخی 3.3 کیلومتر دورتر بوده که 12 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • گراند کانال: این کلیسا 5.3 کیلومتر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • میدان سن مارکو: این باغ وحش 5.5 کیلومتر دورتر بوده که 20 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای سنت مارک: این کلیسا 4.3 متر دورتر بوده که 15 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل پلازا ونیز

می توانید موقعیت مکانی هتل پلازا ونیز را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Viale Stazione, 36, 30171 Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 608

به "معرفی هتل پلازا ونیز ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل پلازا ونیز ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید