موسوی: هر حادثه ای در راستا برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت

به گزارش دکتر برای تو، به گفته موسوی جزئیات این حادثه در دست آنالیز است و پس از تکمیل اطلاعات اقدامات لازم سیاسی و حقوقی به عمل خواهد آمد.

موسوی: هر حادثه ای در راستا برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در رابطه با حادثه پنج شنبه شب برای هواپیمای ماهان که راهی بیروت بود گفت: جزئیات این حادثه در دست آنالیز است و پس از تکمیل اطلاعات اقدامات لازم سیاسی و حقوقی به عمل خواهد آمد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه نمود: در عین حال در تماس مجید روانچی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد با آقای گوترش دبیرکل آن سازمان صراحتاً تأکید شده است که چنانچه هر حادثه ای در راستا برگشت برای این هواپیما اتفاق افتد جمهوری اسلامی ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت. این پیغام همچنین به سفیر سوئیس در تهران نیز داده شده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1142

به "موسوی: هر حادثه ای در راستا برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: هر حادثه ای در راستا برگشت برای هواپیمای ماهان اتفاق افتد، ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید