مقاله: آشنایی با هتل های نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا

به گزارش دکتر برای تو، یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت در آنکارا هتل 4 ستاره میداس آنکارا است. هتل میداس با داشتن رستوران، کافه تریا، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و سالن های ماساژ علاوه بر نزدیگ لودن به سفارت کانادا سرویس مناسبی را برای اقامت در شهر آنکارا ارائه می دهد.

مقاله: آشنایی با هتل های نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا

دوشنبه تا پنج شنبه: 08:00 تا 12:30 و 12:30 تا 16:45 - آدینه: 08:00 تا 1

هتل آنکارا پلازا، یکی از هتل های 4 ستاره ای است که در فاصله 3.3 کیلومتری سفارت کانادا در شهر آنکارا قرار گرفته است. این هتل علاوه بر نزدیک بودن به سفارت دارای امکانات مناسبی نیز می باشد که در زمان اقامت در این هتل می توانید بهره ببرید. سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی و حمام فنلاندی، اتاق های ماساژ و سالن مراقبت از پوست از جمله امکاناتی هستند که در این هتل برای استفاده مسافرین قرار داده شده است.

هتل شرایتون آنکارا از هتل های پنج ستاره نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا می باشد و با اقامت در این هتل دسترسی بسیار راحتی به سفارت کانادا و همچنین سفارت انگلستان خواهید داشت. فاصله این هتل با سفارت کانادا و سفارت انگلستان کمتر از بیست دقیقه می باشد . اطراف این هتل نیز مراکز خریدی قرار گرفته اند که در صورت تمایل می توانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. این هتل از سیستم استاندارد هتل های شرایتون و امکانات عمومی بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

منبع مقاله: آشنایی با هتل های نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا

انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1937

به "مقاله: آشنایی با هتل های نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با هتل های نزدیک به سفارت کانادا در آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید