معرفی فصل دوم سریال Shadow and Bone محصول نتفلیکس

به گزارش دکتر برای تو، سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) بر اساس دو مجموعه کتاب بسیار مشهور و پرفروش ساخته شده است که به وسیله نویسنده لی باردوگو نوشته شده اند. این سریال فانتزی سرویس آنلاین نتفلیکس با پخش اولین فصل خودش در سال 2021 میلادی توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

معرفی فصل دوم سریال Shadow and Bone محصول نتفلیکس

اریک هایسرر به عنوان مدیر اجرایی سریال سایه و استخوان شناخته می گردد. این سریال در فصل اول خودش تنها هشت قسمت داشت و در پی موفقیتش برای فصل دوم نیز تمدید شد که فصل دوم آن نیز هشت قسمت دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید و اطلاعات بیشتری از فصل دوم آن کسب کنید.

اتفاقات سریال سایه و استخوان در جهانی رخ می دهد که به عنوان گریشاوِرس شناخته می گردد و در آن، جهانیی به تصویر کشیده می گردد که بسیار شبیه به قرن نوزدهم روسیه تزاری است. در این جهان، حدود نیمی از جمعیت گریشا هستند، افرادی که توانایی های ویژه و قدرت دستکاری عناصر به دلخواه خود چه برای مبارزه و چه برای درمان یا خلق چیزی را دارند.

داستان سریال حول محور دختری جوان و یتیم است که به هنگام بزرگ شدن تنها به برترین دوستش وابسته بوده است. هر دوی آن ها وارد ارتش می شوند و در آنجا، یکی به عنوان نقشه ساز و دیگری به عنوان ردیاب مشغول می شوند ولی آن ها برای اینکه در کنار یکدیگر بمانند، دست به هر کاری می زنند، حتی اگر این به معنای رفتن به داخل حصار سایه باشد.

هر کسی که به داخل این حصار سایه وارد گردد، باید خطر روبه رو شدن با موجوداتی بسیار خطرناک و کشنده را به جان بخرد. هیچ راهی برای نابودی این حصار وجود ندارد به جز اینکه طبق پیشگویی، گریشایی به نام احضارنماینده خورشید بتواند از پس این کار بر بیاید. این دختر جوان نیز همان احضارنماینده خورشید است که خودش از این قدرت بزرگ خود خبر ندارد و حالا با آشکار شدن قدرتش، همه به او به عنوان ناجی شان نگاه می نمایند.

اتفاقات پایانی فصل اول سریال سایه و استخوان سوالات بی پاسخی را رها نموده بود و در عین حال نیز زمینه را برای داستان سرایی ها و اتفاقات بیشتر فراهم نموده بود که مطمئنا باید در فصل دوم سریال به آن ها پرداخته گردد.

داستان فصل دوم سریال Shadow and Bone

فصل دوم سریال سایه و استخوان قرار است دومین کتاب از این مجموعه کتاب را دنبال کند که به عنوان Siege and Storm شناخته می گردد. در آغاز این کتاب، آلینا و مال سوار کشتی ای تجاری می شوند که در حال عبور از دریای ترو است تا زندگی نو و امنی را در نوویا زِم آغاز نمایند.

آن ها پس از این سفر چندین هفته ای پایان به نوویا زم می رسند و در آنجا در شهری کوچک در خط ساحلی زندگی خود را از سر می گیرند. برای اینکه آن ها زندگی عادی ای داشته باشند، آلینا باید قدرت های خودش را مخفی نگه دارد که بسیار سخت خواهد بود. این در حالی است که دارکلینگ از حصار سایه بیرون می آید و نسبت به قبل بسیار قدرتمندتر شده است.

دارکلینگ همچنان در پی آن است تا قدرت های آلینا را کنترل کند و به همین منظور نیز در پی پیدا کردن آلینا و مال است و پایان نیز آن ها را در نوویا زم پیدا می نماید. او آن ها را پیدا و سپس دستگیر می نماید و با یک کشتی در پی پیدا کردن تقویت نماینده دوم یعنی یک مار دریایی افسانه ای است.

بازیگران فصل دوم سریال Shadow and Bone

بازیگران اصلی سریال استخوان و سایه در فصل اول قرار است بار دیگر نقش های خودشان را در فصل دوم نیز به تصویر بکشند. این بازیگران نیز شامل جسی می لی در نقش آلینا، بن بارنز در نقش ژنرال کیریگان یا دارکلینگ، آرچی رینو در نقش مال، فردی کارتر در نقش کاز برکر، آمیتا سومان در نقش اینج و کیت یانگ در نقش جسپر اشاره نمود.

بازیگران نو فصل دوم سریال Shadow and Bone

علاوه بر بازیگرانی فصل اول، در فصل دوم سریال سایه و استخوان قرار است بازیگران تازه ای نقش آفرینی نمایند که از جمله آن ها نیز می توان به لوئیس تن، پاتریک گیبسون، آنا لئونگ بروفی و جک ولفی اشاره نمود.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone

فصل دوم سریال سایه و استخوان قرار است در تاریخ 16 مارس سال 2023 میلادی (پنجشنبه 25 اسفند 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2224

به "معرفی فصل دوم سریال Shadow and Bone محصول نتفلیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فصل دوم سریال Shadow and Bone محصول نتفلیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید