تور کوبا: رستوران های هاوانا، مرکز زیبای کوبا

به گزارش دکتر برای تو، هاوانا، مرکز کوبا، با تفرجگاه های ساحلی و رستوران های فوق العاده اش، مقصدی عالی برای یک سفر فرق دارد. غذا خوردن در رستوران های هاوانا، تجربه ای است که به راحتی فراموش نخواهید کرد.

تور کوبا: رستوران های هاوانا، مرکز زیبای کوبا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کوبا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کوبا از هاوانا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هاوانا، یکی از برترین شهرهای جهان برای امتحان کردن طعم غذاهای فرق دارد. تنوع و مجذوب نمایندهیت غذاها در کوبا، توجه هر گردشگری را جلب می نماید.

از غذاهای محلی سنتی گرفته تا غذاهای مدرنی که با الهام از آشپزی کشورهای دیگر، وارد رژیم غذایی این شهر شده اند.

در منوی رستوران ها تنوع بی نظیری از اسامی و غذاها وجود دارد که سلایق مختلف را راضی می نماید. در ادامه با برترین رستوران های هاوانا، مرکز کوبا اشنا می شویم.

رستوران Dona Eutemia

این رستوران در منطقه قدیمی هاوانا دور از راستا اصلی رفت و آمد گردشگران قرار گرفته، اما به میزان کافی شلوغ است که در آن بتوانید گوشه ای از حال و هوای زندگی اهالی شهر را از نزدیک ببینید. صاحب این رستوران فردی به نام Laetitia است که اسرار و رموز آشپزی خود را از مادرش آموخته است. او غذاهای کلاسیک را همراه با برترین سالادها و برنج سرو می نماید. انواع غذاهای دریایی تازه و میوه های عجیب و غریب در منوی این رستوران دیده می گردد. این رستوران قیمت مناسبی دارد و بسیار محبوب است.

رستوران La Guarida

این رستوران در اصل به عنوان لوکیشن فیلم توت فرنگی و شکلات آماده شد و امروزه به یکی از رستوران های محبوب برای علاقه مندان به سینما تبدیل شده است. این رستوران در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی قرار گرفته است. برای این که در این رستوران غذا بخورید، از پله های مرمرین آن بالا بروید و در فضایی مجذوب نماینده در میان عاشقان فیلم های قدیمی، غذا بخورید. در بالکن این رستوران می توانید از چشم میزانای زیبایی از هاوانا لذت ببرید. قیمت های این رستوران نسبتا مناسب است، البته با توجه به معروفیت جهانی که دارد. منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای کوبایی در آن سرو می گردد.

رستوران سن کریستوبال (San Cristobal Paladar)

اگر می خواهید حال و هوای دوران استعمار در هاوانا را تجربه کنید، این رستوران انتخاب مناسبی است. از محیط اطراف گرفته تا غذاهای این رستوران، همه عوامل دست به دست هم می دهند تا تجربه ای خاص و کلاسیک داشته باشید. محیط گرم و محبت آمیز این رستوران با اشیای آنتیک و کتاب های قدیمی و عکس های نوستالژیک تزیین شده است. پیش غذا و غذاهای اصلی این منو، بسیار متنوع است. در خصوص تک تک عکس ها می توانید از صاحب رستوران سوال کنید و او با حوصله، دقایقی را کنار میز شما وقت می گذارد و از معاشرت با او لذت خواهید برد.

رستوران بلا هاوانا (BellaHabana)

این عمارت شیک در منطقه فوق العاده Miramar قرار گرفته است و در آن می توانید برترین غذاهای مدرن کوبایی با تغییرات بین المللی و با تمرکز بر انواع غذای دریایی و ماهی را نوش جان کنید. تنوع غذاهای دریایی این رستوران بسیار جالب توجه است و برخی از غذاها با چندین طعم سرو می شوند. غذا خوردن در این رستوران، تجربه ای محلی و ناب است که برای ثبت خاطرات آن، لازم نیست پول زیادی خرج کنید. دیوارها و سقف تزیین شده این رستوران، شما را به سفری در دل تاریخ کوبا می برد.

نائو بار (Nao Bar)

این رستوران در نزدیک اسکله قرار گرفته است و معنای نام آن، کشتی است. دکوراسیون آن شبیه به کشتی است و با وسایل مختلف مرتبط با دریانوردی تزیین شده است. در این رستوران می توانید غذاهای خاص و نوشیدنی های محلی را امتحان کنید و لذیترین موهیتو را نوش جان کنید. برای تهیه غذاها و نوشیدنی ها، از تازه ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می گردد. با وجود این، قیمت نهایی در این رستوران بسیار معقول است.

رستوران El Cocinero

این رستوران در یک کارخانه قدیمی واقع شده و یکی از رستوران های شیک شهر است که تراسی بر بام دارد. ظاهر بنا، یادآور دوران استعمار است اما فضای رستوران و غذاهای آن مدرن است. برترین غذاهای دریایی و انواع غذاهای کوبایی در این رستوران سرو می گردد. بعد از خوردن شام می توانید در تراس بنشینید و منظره زیبای شهر را با چراغ های سوسوزننده دیدن کنید و نوشیدنی بخورید. این رستوران، مکانی فوق العاده برای گذراندن یک شب فراموش نشدنی در هاوانا است.

رستوران La Galería

این رستوران یکی دیگر از انواع گالری های هنری است که با رستوران ترکیب شده اند و فضایی عالی و آرام بخش برای علاقه مندان به هنر ایجاد نموده اند. هنگام غذا خوردن در این رستوران، آثار هنری معاصر کوبا در اطراف شما توجه تان را جلب می نماید. غذاهای تلفیقی این رستوران، تنوع زیادی دارند. در تراس فضای باز این رستوران می توانید برترین نوشیدنی های محلی را نوش جان کنید. شب ها زیر نور ملایم و مجذوب نماینده سالن غذاخوری، می توانید شامی رمانتیک و لذیذ را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

رستوران Casa Miglis

این رستوران، گوشه ای از مجذوب نمایندهیت سوئد را به قلب کوبا آورده است. صاحب سوئدی کوبایی این رستوران، محیطی مجذوب نماینده برای غذا خوردن و دورهمی های محبت آمیز برای اهالی هاوانا و گردشگران فراهم نموده است. آشپز سوئدی رستوران، منویی از غذاهای شمال اروپا ارائه نموده است که با غذاهای دریایی و ناگت های مختلف تکمیل می گردد. برای تهیه و سرو غذاها از برترین و تازه ترین مواد غذایی استفاده می گردد.

کافه Laurent

این کافه در طبقه چهارم یک ساختمان قدیمی در نزدیکی هتل تاریخی ناسیونال قرار گرفته است که به یک رستوران و کافه با دکوری مینی مال تبدیل شده است. روی دیوارهای این کافه، روزنامه های قدیمی به چشم می خورد. منوی این رستوران شامل بیش از 30 غذای اسپانیایی کوبایی است و انواع غذاهای دریایی لذیذ هم دارد. اگر می خواهید چشم میزانای زیبایی از شهر را ببینید، به خصوص هنگام غروب، در بالکن کافه بنشینید و لذیذترین نوشیدنی ها را امتحان کنید.

رستوران آتلیه (Atelier)

این رستوران با دو تراس در بام با ظاهر و نمایی که شما را به دوران استعمار می برد، یکی از برترین رستوران های شهر است. در منوی دست نویس این رستوران، غذاهای متنوع کوبایی و غذاهای لذیذ و متفاوت دریایی دیده می گردد. فلافل، لابستر تازه، انواع تارت و غذاهای گوشتی را می توانید در این رستوران سفارش دهید. این رستوران، محیطی مناسب و راحت برای غذا خوردن کسانی است که گروهی سفر می نمایند.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1989

به "تور کوبا: رستوران های هاوانا، مرکز زیبای کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوبا: رستوران های هاوانا، مرکز زیبای کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید