معرفی برترین چیلر گرمایشی و سرمایشی

به گزارش دکتر برای تو، چیلر گرمایشی و سرمایشی نوعی دستگاه تهویه مطبوع است که از آن می توان در تمامی فصل های سال استفاده نمود این دستگاه راندمان بالایی دارد و در ظرفیت های مختلفی طراحی و فراوری می گردد و در شرایط آب و هوایی مختلف عملکرد بهینه ای دارد.

معرفی برترین چیلر گرمایشی و سرمایشی

سیستم های تهویه مطبوع تاثیر بسزایی در رفاه حال ساکنین ساختمان دارند و استفاده از یک سیستم تهویه مطبوع حرفه ای با عملکرد دقیق، راندمان بالا و مصرف انرژی پایین در ساختمان ها لازم است. برترین چیلر گرمایشی و سرمایشی را در خبرنگاران بشناسید.

چیلر گرمایشی و سرمایشی

چیلر گرمایشی و سرمایشی علاوه بر سیکل تبرید برای کاهش دمای آب مجهز به یک بویلر برای افزایش دمای آب است. این نوع چیلر، آب خنک یا گرم را به فن کویل ها یا هواساز منتقل می کند و درون این دستگاه ها عملیات تبادل حرارت آب با هوای محیط انجام می گردد.

این دستگاه تهویه مطبوع مصرف انرژی پایینی دارد و از آن می توان برای کنترل دمای هوای ساختمان در تمامی طول سال استفاده نمود و شما دیگر احتیاجی به دستگاه تهویه مطبوع مجزا برای فصل های سرد سال ندارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرها و استعلام برترین قیمت چیلر به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت چیلر خانگی مراجعه نمایید.

مزایای چیلر گرمایشی و سرمایشی

  • سیستم گرمایشی و سرمایشی یکپارچه
  • مناسب برای تمامی اقلیم های آب و هوایی
  • راندمان بالا و مصرف انرژی پایین
  • کیفیت بالای هوای خروجی
  • عدم افزایش و کاهش شدید رطوبت محیط
  • افزایش و کاهش دما یکپارچه در قسمت های مختلف ساختمان
  • هوای خروجی با دمای مناسب
  • امکان نصب در تمامی ساختمان ها

یکی از رایج ترین چیلرهای مورد استفاده در خانه ها مینی چیلر است و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

اجزای چیلر گرمایشی و سرمایشی تراکمی

این دستگاه دارای تجهیزات و قطعات مختلفی است که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می نماییم.

بویلر

بویلر وظیفه فراوری آب گرم را بر عهده دارد. این دستگاه که به دو صورت برقی و گازی طراحی و فراوری می گردد. در فصل های سرد سال آب گرم مورد احتیاج فن کویل و هواساز را تامین می کند. این دستگاه دمای آب در گردش را افزایش می دهد و دمای آن را در درجه تعیین شده حفظ می کند تا عملکرد گرمایشی چیلر با مشکل روبرو نگردد.

پمپ آب

پمپ آب چیلر، آب گرم یا سرد فراوریی را در سراسر سیکل تهویه به گردش در می آورد این دستگاه نیز بر اساس ظرفیت چیلر انتخاب می گردد و باید توانایی به گردش در آوردن آب فراوریی چیلر گرمایشی و سرمایشی را با سرعت کافی در مدار داشته باشد.

تابلو برق

تابلو برق از دیگر تجهیزات مهم در چیلر گرمایشی و سرمایشی است که کنترل و مدیریت چیلر را بر عهده دارد. در تابلو برق تجهیزات کنترلی مختلفی نصب می گردد و سنسور های مختلفی که در قسمت های مکانیکی چیلر وجود دارند اطلاعات خود را به تابلو برق ارسال می کنند. استفاده از تجهیزات کنترلی دقیق و باکیفیت در ساخت تابلو برق تاثیر بسزایی در عملکرد صحیح چیلر دارد.

کمپرسور

کمپرسور چیلر گرمایشی و سرمایشی نقش کلیدی در سیکل تبرید تراکمی دستگاه بر عهده دارد. موتور چیلر یا کمپرسور گاز مبرد را فشرده و آن را در سیکل تبرید به گردش در می آورد. این دستگاه در مدل ها مختلفی چون پیستونی، اسکرال و اسکرو فراوری می گردد که مدل اسکرو و اسکرال بیشترین کاربرد را در چیلر ها دارند.

کمپرسور چیلر تاثیر بسزایی در عملکرد کلی دستگاه دارد و با کیفیت ترین کمپرسور های موجود در بازار عبارتند از: کمپرسور بیتزر، کوپلند، دانفوس و دورین که کیفیت ساخت بالایی دارند و در آن ها از تکنولوژی نوینی استفاده شده است که چیلرهای فراوریی صنایع برودتی نوری مجهز به این نوع کمپرسور ها است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور بیتزر مراجعه نمایید.

قیمت چیلر گرمایشی و سرمایشی

قیمت چیلر گرمایشی و سرمایشی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت آن ظرفیت دستگاه است. انتخاب چیلر با ظرفیت مناسب باید به وسیله یک متخصص انجام گردد تا اندازه بار برودتی و حرارتی مورد احتیاج محیط شما را محاسبه نماید سپس بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه شما ظرفیت واقعی چیلر را برآورد و شما را در خرید این دستگاه هدایت نماید.

پس از تعیین شدن ظرفیت چیلر عوامل دیگری چون نوع چیلر، کیفیت ساخت، برند و قطعات استفاده شده در ساختار چیلر نیز در قیمت نهایی چیلر گرمایشی و سرمایشی تاثیر گذار است. که باید در آنالیز قیمت چیلرهای مختلف با ظرفیت یکسان به این عوامل دقت نمایید به این علت که در راندمان و عمر مفید دستگاه شما تاثیر بسزایی دارند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان خرید چیلر گرمایشی و سرمایشی با تضمین برترین قیمت و کیفیت صنایع برودتی نوری را در گوگل جستجو نمایید و از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2162

به "معرفی برترین چیلر گرمایشی و سرمایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین چیلر گرمایشی و سرمایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید