مدیر ناپولی: ساری به بهانه پول جدا شد، انتخاب آنچلوتی اشتباه من بود

به گزارش دکتر برای تو، آئوریلیو دی لورنتیس، مدیر تیم ناپولی هنوز درباره جدایی ساری صحبت می کند.

مدیر ناپولی: ساری به بهانه پول جدا شد، انتخاب آنچلوتی اشتباه من بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دی لورنتیس در گفت و گو با کوریره دلو اسپرت گفته: ساری همیشه من را با بهانه های بی مزه و زشت مالی عصبانی می کرد. او مرا مجبور کرد سرمربی را تغییر دهم، آن هم در حالی که دو سال از قراردادش باقی مانده بود.

مدیر تیم ناپولی گفته: در ماه فوریه، او من را به صرف ناهار در توسکانی و در نزدیکی منزلش دعوت کرد. همسرش هم آن جا بود. او صحبتی از اتمام همکاریش با ما نکرد و شرایطی غیر قابل پیش بینی برای باشگاه به وجود آورد. 3 فصل باورنکردنی کنار هم داشتیم؟ البته چند فاکتور مهم دیگر هم وجود داشت. در فوتبال، قوانین مانند سینما است. زمانی که یک فیلم خوب ساخته می شود یعنی یک کارگردان خوب و یک تهیه کننده خوب وجود داشته و آن ها پدر و مادر فیلم به شمار می فرایند. چه کسی کاوانی را آورد؟ چه کسی ماتزاری و بنیتز و ایگواین را آورد؟ چه کسی ساری را آورد؟ زمانی که آن ها را انتخاب کردم در تمام شهر بنر علیه من نصب شده بود.

دی لورنتیس درباره آنچلوتی گفته: او من را یاد پدرم می اندازد. وقار و آرامش او مورد پسند من بود. پدر من یک فیلسوف و یک مرد شیرین بود. درست مثل آنچلوتی اما در زمان قرارداد با او و بند فسخ باید به او می گفتم کارلتو، فکر نمی کنم تو برای فوتبالی که در ناپل می خواهیم ساخته شده ایم. بیا دوستی مان را حفظ کنیم زیرا مسئله فوتبال و کار حرفه ای متفاوت است. بیا شهر را به تو نشان دهم و تو شگفت زده شوی! این مسئله بسیار بهتر از آن بود که این گونه با هم قطع همکاری کنیم. در حقیقت من اشتباه کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1092

به "مدیر ناپولی: ساری به بهانه پول جدا شد، انتخاب آنچلوتی اشتباه من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ناپولی: ساری به بهانه پول جدا شد، انتخاب آنچلوتی اشتباه من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید