مائوریتزیو ساری: آینده چلسی با این جوانان تضمین می گردد، پس از شنیدن خبر صدرنشینی، حفظ انگیزه راحت نبود

به گزارش دکتر برای تو، مائوریتزیو ساری اعتماد به نفس بالای بازیکنان جوانش را عاملی در راه تضمین آینده تیم چلسی می داند.

مائوریتزیو ساری: آینده چلسی با این جوانان تضمین می گردد، پس از شنیدن خبر صدرنشینی، حفظ انگیزه راحت نبود

به گزارش خبرنگاران ، مائوریتزیو ساری پس از برتری آسان تیمش مقابل پائوک سالونیکی در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا از گلزنی جوان تیم لندنی ابراز رضایت کرد.

سرمربی چلسی گفت: بسیار خوب بر روند بازی احاطه داشتیم. به این خاطر خوشحالم. در 3 بازی گذشته مشکلاتی از نظر نوع بازی داشتیم. این بازی بسیار خوب بود. بعد از نتیجه بازی باته بوریسوف، می دانستیم قبل از این مسابقه هم صدرنشینی ما قطعی شده است. داشتن انگیزه پس از شنیدن چنین خبری، کار راحتی نیست.

ساری در ادامه اضافه نمود: فکر می کنم اودویی بسیار خوب بازی کرد. او موفق شد خیلی خوب خودش را نشان دهد. رقیب در دقیقه 7، 10 نفره شد. مایلم وقتی در فاز دفاعی هستیم هم بازی اودویی را ببینم. او بابت گلی که به ثمر رساند، اعتماد به نفس زیادی به دست آورد. با این جوانان، آینده تیم تا حد زیادی تضمین می گردد. هر 2 مهاجم ما گلزنی کردند و این مساله، خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 88

به "مائوریتزیو ساری: آینده چلسی با این جوانان تضمین می گردد، پس از شنیدن خبر صدرنشینی، حفظ انگیزه راحت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: آینده چلسی با این جوانان تضمین می گردد، پس از شنیدن خبر صدرنشینی، حفظ انگیزه راحت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید