هاجسون: در انتها فصل بازنشسته می شوم، دیگر می خواهم برای خانواده ام وقت بگذارم

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی سابقه و حرفه ای انگلیسی اظهار داشت که در سرانجام این فصل به فعالیت خود در عرصه مربیگری سرانجام می دهد و به صورت رسمی بازنشسته خواهد شد.

هاجسون: در انتها فصل بازنشسته می شوم، دیگر می خواهم برای خانواده ام وقت بگذارم

به گزارش خبرنگاران، روی هاجسون سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس امروز (سه شنبه) در یک نشست خبری بیان کرد که در انتها فصل نه تنها از این تیم جدا می گردد، بلکه برای همیشه به فعالیت خود در عرصه مربیگری انتها خواهد داد.

هاجسون 73 ساله که در دوران طولانی مربیگری اش از سال 1976 سابقه راهنمایی تیم های زیادی از جمله اینتر، لیورپول، فولام، اودینزه، بلکبرن در رده باشگاهی و انگلیس، سوئیس و امارات را در رده ملی دارد، از سال 2017 راهنمایی تیم کریستال پالاس را برعهده داشته است.

او که تا انتها این فصل با کریستال پالاس قرارداد دارد، به خبرنگاران گفت: بعد از بیش از 45 سال مربیگری، به این نتیجه رسیده ام که الان دیگر وقتش است که از مسئولیت سنگین مربیگری در سطح اول فوتبال انگلیس کناره گیری کنم. بنابراین دو بازی آخر ما آخرین بازی هایی است که من سرمربی کریستال پالاس خواهم بود. من در دوران مربیگری ام همیشه مورد حمایت همسر و سایر اعضای خانواده ام بوده ام و از مدتی پیش تصمیم به بازنشستگی گرفته بودم، چون معتقدم که الان دیگر زمان آن است که بیشتر برای آنها وقت بگذارم و آینده ام را طور دیگری سپری کنم.

مهمترین افتخارات دوران مربیگری هاجسون قهرمانی در لیگ قهرمانی در لیگ دسته اول سوئد به همراه تیم های مالمو و هالمشتادز و قهرمانی با دانمارک در سوپرلیگ دانمارک بوده است. او با اینتر در فصل 97-1996 به فینال جام یوفا و با فولام در فصل 10-2009 به فینال لیگ اروپا رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1655

به "هاجسون: در انتها فصل بازنشسته می شوم، دیگر می خواهم برای خانواده ام وقت بگذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجسون: در انتها فصل بازنشسته می شوم، دیگر می خواهم برای خانواده ام وقت بگذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید