لحظه دلهره آور حمله غافلگیرانه گاو به تماشاچی

به گزارش دکتر برای تو، حمله غافلگیرانه گاو به تماشاچی، صحنه ای وحشتناک را در مقابل چشم شاهدان عینی در یکی از خیابان های اسپانیا رقم زد.

لحظه دلهره آور حمله غافلگیرانه گاو به تماشاچی

به گزارش خبرنگار، مسابقات گاوبازی اسپانیا بار دیگر با یک حادثه همراه شد. در این حادثه که در شهر کِوِآر واقع در شمال اسپانیا رخ داد یک جوان 26 ساله بطور وحشتناکی زخمی شد. این مرد جوان در حال پرش از دیوار فلزی در کنار خیابان بود که مورد حمله ناگهانی گاو قرار گرفت.

لحظه وحشتناک کشته شدن یکی از تماشاچیان مسابقه گاوبازی +فیلم

ویدئویی که توسط یکی از تماشاچیان و با تلفن همراه ضبط شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. در ابتدای این ویدئو مرد جوانی که پیراهن سفید بر تن دارد در وسط خیابان اقدام به تحریک گاو می کند. این ویدئو نشان می دهد که گاو شروع به تعقیب مرد جوان می کند و سپس ناگهان به سمت چپ منحرف می شود. در این لحظه قربانی که در حال پرش به پشت دیوار فلزی است مورد حمله گاو قرار می گیرد و شدیدا از ناحیه پایین تنه مجروح می شود.

بنا به گزارش رسانه های محلی اسپانیا این مرد بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و مورد مداوا قرار گرفته است و حال این مرد مساعد است. در این حادثه به سایر تماشاچیان آسیبی وارد نشد. مسابقات گاوبازی کِوِآر اسپانیا قدمتی 800 ساله دارد و از قدیمی ترین مسابقات گاوبازی در اسپانیا به شمار می رود.

گفتنی است؛ در مسابقات گاوبازی اسپانیا 57000 نفر مشغول کار هستند و درآمدزایی آن حدود 1.6 میلیارد یورو است که به صورت یارانه در صنعت این کشور هزینه می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 337

به "لحظه دلهره آور حمله غافلگیرانه گاو به تماشاچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه دلهره آور حمله غافلگیرانه گاو به تماشاچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید