عکس ، قابی که بر تن آسیا رعشه می اندازد

به گزارش دکتر برای تو، نمایش کوبنده و فراتر از انتظار استقلال در این بازی، یک خط و نشان اساسی برای همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود

عکس ، قابی که بر تن آسیا رعشه می اندازد

با ما همراه باشید تا با بهترین رزرو تور ویتنام نوروز 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، استقلال در دومین پلی آف راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و الریان، تیم دوم لیگ قطر را با پنج گل در هم کوبید. برای استقلال در این بازی مهدی قائدی و ارسلان مطهری هر کدام دو گل زدند و شیخ دیاباته هم یک گل به ثمر رساند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که استقلال تنها سه روز قبل در زمین بی طرف الکویت را با سه گل شکست داده و بازیکنان این دو تیم در این فاصله کوتاه، دو پرواز بین کشوری را تجربه نموده بودند.

نمایش کوبنده و فراتر از انتظار استقلال در این بازی، یک خط و نشان اساسی برای همه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود. در شرایطی که به نظر می رسید استقلال بعد از جدایی جنجالی آندرا استراماچونی دچار افول گردد، این تیم زیر نظر کادر فنی جدید هم با صلابت عجیبی پیش می رود و با هشت گل در دو پلی آف بیرون از خانه، نشان داد یکی از درخشان ترین نسل هایش را در اختیار دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 637

به "عکس ، قابی که بر تن آسیا رعشه می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، قابی که بر تن آسیا رعشه می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید