(عکس) حمل تابوت رونالدو در شهر ناپل!

به گزارش دکتر برای تو، پیش از جدال ناپولی و یوونتوس در بازی نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا، طرفداران ناپولی به شکل نمادین تابوتی برای کریس رونالدو، ستاره رقیب ساختند و در سطح شهر به نمایش گذاشتند. در انتها ملاقات اما ناپولی پیروز شد با شکست یوونتوس در ضربات پنالتی نخستین جام این فصل فوتبال ایتالیا را کسب کند.

(عکس) حمل تابوت رونالدو در شهر ناپل!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

نیمه نخست این بازی گلی نداشت، چرا که هم مِرِت درون دروازه ناپولی و هم بوفون درون دروازه یوونتوس آماده نشان دادند و در چند مرحله منجی دروازه شان شدند. نیمه دوم بازی سخت تر و فشرده تر شد و دفاع هردو تیم سخت فرصت گل به رقیب می داد. آخرین ثانیه های بازی بوفون با یاری تیر دروازه بهترین فرصت را گرفت تا یووه از شکست دراماتیک نجات پیدا کند و بازی به ضربات پنالتی برود. در این ضربات ناپولی پیروز شد با درخشش مِرِت 4 بر 2 یووه را شکست دهد. اینسینیه، پولیتانو، ماکسیموویچ و میلیک ضربات شان را برای ناپولی تبدیل به گل کردند و برای یوونتوس هم بونوچی و رمزی پیروز شدند توپ شان را وارد دروازه نمایند. در حالی که ضربات دیبالا و دانیلو هدر رفت.

به این ترتیب ناپولی پیروز شد پس از 6 سال قهرمان جام حذفی ایتالیا گردد که ششمین جام آن ها هم به شمار می رفت. همچنین این نخستین جام جنارو گتوسو در سطح اول فوتبال هم بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1046

به "(عکس) حمل تابوت رونالدو در شهر ناپل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) حمل تابوت رونالدو در شهر ناپل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید