جدال بارسا با ناپولی و کرونا، کار سخت بایرن مونیخ برابر چلسی

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، رقابت های مرحله یک هشتم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در حالی سه شنبه شب با انجام دو ملاقات بین تیم های ناپولی ایتالیا - بارسلونا اسپانیا و همچنین چلسی انگلیس - بایرن مونیخ آلمان ادامه دارد که شیوع ویروس کرونا در قاره سبز، همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است.

جدال بارسا با ناپولی و کرونا، کار سخت بایرن مونیخ برابر چلسی

با تور آلمان تابستان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

ابتلای چند شهروند ایتالیایی سبب شد تا بعضی بازی های فوتبال سری آ بدون حضور تماشاگر برگزار گردد. کرونا سبب شد تا چهار ملاقات از رقابت های هفته بیست و پنجم فوتبال باشگاهی ایتالیا نیز لغو گردد تا این بیماری، همه چیز را تحت تاثیر خود قرار دهد.

ناپولی در حالی میزبان بارسا خواهد بود که مسئولان ایتالیا قصد دارند از کاروان اسپانیایی تست تشخیص کرونا بگیرند.

مسی و هم تیمی هایش که پیروز شدند در آخرین بازی خود در لالیگا با پنج گل از سد ایبار بگذرند حالا خود را آماده نبردی سخت با شاگردان گنارو گتوزو در ناپولی می نمایند. تیمی که توانسته است در اخرین بازی خود در سری آ ایتالیا برشا را شکست دهد.

بارسا که پس از فراز و نشیب های فراوان توانست در خاتمه هفته بیست و پنجم لالیگا با 55 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد باید با تیم پرطرفدار بندر ناپل که با 36 امتیاز در رده ششم جدول فوتبال ایتالیا قرار گرفته است مسابقه دهد.

ملاقاتی که برای بارسلونایی ها اهمیت دیگری نیز دارد. آنها پس از بازی با ناپولی باید به مادرید رفته و ملاقات برگشت الکلاسیکو را مقابل رئال انجام دهند. رئال مادریدی که چهارشنبه شب میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

کیکه ستین سرمربی بارسا برای اینکه جایی در قلب طرفداران آبی اناری پوشان باز کند احتیاج به کسب پیروزیت در ناپل و سپس مادرید دارد. راهی سخت برای او و لئو مسی که ستاره بی چون و چرای این روزهای بارسلوناست.

در دیگر ملاقات سه شنبه شب ، چلسی که با فرانک لمپارد همچنان به نتیجه گیری سینوسی خود ادامه می دهد با بایرن مونیخ در لندن بازی خواهد نمود. ملاقاتی که همزمان با بازی مهم ناپولی و بارسا ساعت 23:30 سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد. نتیجه ای که اگر با پیروزی چلسی همراه گردد می تواند این تیم را پس از پیروزی مقابل تاتنهام در شرایطی ایده آل حفظ کند.

چلسی که با 44 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر جزیره قرار گرفته است به مصاف بایرن مونیخی می رود که با 49 امتیاز در رده نخست بوندسلیگا قرار گرفته است.

بایرن مونیخ در حالی به مصاف لندنی ها می رود که در فصل جاری بوندسلیگا اقتدار همیشگی خود را نداشته است و با هانس دیتر فلیک به دنبال خروج از شرایط فعلی خود هستند. گرچه باواریایی ها توانستند آخرین بازی خود در فوتبال باشگاهی المان را با پیروزی سه بر دو مقابل پادربورن پشت سر بگذارند تا با اعتماد به نفس بیشتری راهی انگلستان شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 776

به "جدال بارسا با ناپولی و کرونا، کار سخت بایرن مونیخ برابر چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال بارسا با ناپولی و کرونا، کار سخت بایرن مونیخ برابر چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید