چلسی- بایرن به یاد فینال 2012، پذیرایی ناپل از یاران مسی

به گزارش دکتر برای تو، چلسی و بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین ملاقاتهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به ملاقات هم می فرایند.

چلسی- بایرن به یاد فینال 2012، پذیرایی ناپل از یاران مسی

با ما همراه باشید و با قیمت تورهای ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سومین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ملاقات چلسی با بایرن مونیخ و ناپولی با بارسلونا همراه خواهد بود.

چلسی تیم جوان شده با راهنمایی فرانک لمپارد در خانه و در استادیوم استمفوردبریج شهر لندن پذیرای تیم بایرن مونیخ است. وقتی نام این دو تیم شنیده می گردد به گمان به یاد فینال 2012 می افتیم جایی که تیم روبرتو دی ماتئو ایتالیایی توانست در مونیخ و استادیوم آلیانس آرنا دست به کار بزرگی بزند و در ضربات پنالتی بایرن مونیخ را شکست داد تا این تیم لندنی برای اولین و تا به امروز آخرین بار قهرمان لیگ قهرمانان گردد.

فرانک لمپارد سرمربی فعلی تیم چلسی در آن تیم بازی کرد ولی هیچ کدام از بازیکنانی که در آن دوره در تیم چلسی بودند، در حال حاضر در تیم لندنی حضور ندارند و از این تیم رفتند. آبی های لندن سال جاری امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند ولی رفتن ادن هازارد باعث شد در این فصل چلسی دچار افت گردد. آنها البته این هفته توانستند با رجحان دو بر یک برابر تاتنهام، گام بلندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارند.

در طرف مقابل بایرن مونیخ که توانست در مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند، بعد از اخراج نیکو کواچ با راهنمایی هانس دیتر فلیک توانست نتایج خوبی به دست بیاورد. گل های روبرتو لواندوفسکی و درخشش بازیکنانی چون سرژ گرنابری و پریشیچ در تیم بایرن باعث شد باواریایی ها اکنون تیم ترسناکی در فوتبال اروپا باشند. همین نتایج خوب سبب شد تا سران بایرن مونیخ سرمربی خودشان را حفظ نمایند.

محتمل است در این ملاقات نیز لمپارد بار دیگر گران قیمت ترین دروازه بان دنیا یعنی کپا را روی نیمکت قرار دهد و باز هم از ویلی کابایرو باتجربه درون دروازه استفاده کند.

در دیگر ملاقات ناپولی در خانه پذیرایی تیم بارسلونا خواهد بود. زدن چهار گل از سوی لیونل مسی در بازی برابر ایبار بهترین خبر ممکن برای طرفداران بارسلونا است و نشان دهنده این است که فوق ستاره این تیم در اوج آمادگی واقع شده است. بارسلونا برای صعود از این مرحله روی درخشش مسی حساب باز نموده است. صدرنشین جدید لالیگا در حالی به ملاقات ناپولی می رود که بعد از این ملاقات و روز یکشنبه باید در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید قرار گیرد. ملاقاتی که از اهمیت بالایی در لیگ برخوردار است.

جنارو گتوزو که او نیز در اواسط فصل راهنمایی ناپولی را بر عهده گرفت، شرایط مشابه ستین در تیم رقیب را دارد که او نیز چند هفته ای است وارد نیوکمپ شده است. ناپولی در 5 ملاقات اخیر در لیگ ایتالیا به 4 برد و یک باخت رسیده است و در رده ششم واقع شده است و بعید است در خانه تیمی دست و پا بسته برای بارسلونا باشد.

دو ملاقات باقی مانده این هفته نیز چهارشنبه شب برگزار می گردد تا تکلیف دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 799

به "چلسی- بایرن به یاد فینال 2012، پذیرایی ناپل از یاران مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی- بایرن به یاد فینال 2012، پذیرایی ناپل از یاران مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید