عمو فیتیله ای:بهانه نگیرید بچه ها ، در خانه سلامت می مانید

به گزارش دکتر برای تو، علی فروتن را همه بچه ها با عنوان عمو فیتیله می شناسند. کسی که در میان بچه ها و نوجوانان است و او در کنار سایر دوستانش برای خلق لحظات شاد بچه ها کوشش می نماید. در روزهای بحرانی که کرونا همه جا هست و جولان می دهد به بچه ها توصیه می نماید، در خانه بمانند.

عمو فیتیله ای:بهانه نگیرید بچه ها ، در خانه سلامت می مانید

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران- زینب زینال زاده: کرونا ویروس، همه جوامع انسانی را درگیر نموده است و این روزها همه جا صحبت از این ویروس منحوس است. بنا به توصیه پزشکان ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی بهترین راه مقابله با این بیماری است. به همین دلیل، پویش در خانه بمانیم راه اندازی شده است. اما بچه ها خیلی علاقه ای برای پیوستن به این پویش ندارند و مدام از والدین شان می خواهند آنها را برای تفریح به بیرون از خانه ببرند. علی فروتن، بازیگر و مجری و سازنده برنامه های کودک که بچه ها او را با عنوان عمو فیتیله می شناسند به بچه ها توصیه می نماید در خانه بمانند. او می گوید: امروز شرایط بحرانی ایجاد شده است و ماندن در خانه و کنار پدر و مادر و گوش دادن به حرف های آنها بهترین راه پشت سر گذاشتن این بیماری است.

او ادامه می دهد: بچه های عزیز می دانید ما عموهای فیتیله شما را از صمیم قلب دوست داریم و قلبمان برای بودن در کنار شما و شاد کردن شما می تپد. پس برای این که چون گذشته کنار هم باشیم و با هم بخندیم شکیبا باشید و در خانه بمانید.

فروتن با تقدیر از زحمات پزشکان و کادر درمان به دوری آنها از فرزندانشان اشاره و عنوان می نماید: پزشکان درگیر درمان بیماران هستند و از خانه و فرزندانشان دوراند و دلشان برای بچه هایشان تنگ شده است. ما با ماندن در خانه به کاهش بیماری یاری می کنیم و کار پزشکان کم می گردد و فرصت می نمایند به دیدن بچه هایشان بروند.

عمو فیتیله به شستن دست ها هم تاکید می نماید: کشیدن نقاشی، تماشای تلویزیون، مرور کردن درس ها و بازی با پدر و مادر و حتی یاری کردن در کارهای خانه می تواند یاری کند تا حوصله شما بچه ها و عزیزان دل عموهای فیتیله سر نرود. البته از قلم نیاندازید سلامتی شما برای ما مهم است و پس خواهش می کنم در خانه بمانید و در طول روز چندین بار دست هایتان را به مدت 20 ثانیه بشویید.

علی فروتن در سرانجام با آرزوی سلامتی برای همه مردم خطاب به بچه ها می گوید: پدر و مادر، شما را دوست دارند. پس خواهش می کنم به حرف هایشان گوش دهید و برای رفتن به بیرون از خانه بهانه گیری نکنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 735

به "عمو فیتیله ای:بهانه نگیرید بچه ها ، در خانه سلامت می مانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمو فیتیله ای:بهانه نگیرید بچه ها ، در خانه سلامت می مانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید