راهیابی 2 فیلم ایرانی به جشنواره فیلم تورنتو

به گزارش دکتر برای تو، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو دو فیلم ایرانی را در برنامه نمایش این رویداد سینمایی در سال 2020 قرار داد.

راهیابی 2 فیلم ایرانی به جشنواره فیلم تورنتو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران، فیلم بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت در بخش سینمای معاصر این جشنواره معتبر سینمایی پذیرفته شده و فیلم خط فرضی از فرنوش صمدی نیز در بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو به نمایندگی از سینمای ایران به روی پرده میروند.

چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو سال جاری به صورت ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و مجازی و در مقیاسی کوچک تر برپا خواهد شد.

جشنواره فیلم تورنتو که از مهم ترین رویدادهای سینمایی آمریکای شمالی و یکی از پرمخاطب ترین جشنواره هایی سینمایی دنیا است، اظهار داشت دوره سال 2020 خود را به سبب شیوع ویروس کرونا با نمایش 50 فیلم بلند سینمایی برگزار خواهد نمود.

این رویداد سینمایی که پیش از این سالانه میزبان نمایش 300 فیلم بود، سال جاری و در پنج روز نخست برگزاری 50 فیلم منتخب را در سالن های نمایش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به روی پرده خواهد برد و نشست های خبری ، فرش قرمز و دیگر رویدادهای مرتبط به صورت مجازی برگزار می گردد.

جشنواره تورنتو برای جذابیت بیشتر، 50 کارگردان و بازیگر از جمله مارتین اسکورسیزی، آلفونسو کوارون، نیکل کیدمن، تایکا وایتیتی، ایزابل هوپر، کلر دنی، ویگو مورتنسن و روزاموند پاک را به عنوان سفیران جشنواره معرفی نموده است.

چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو از 10 تا 19 سپتامبر (20 تا 29 شهریور) برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1087

به "راهیابی 2 فیلم ایرانی به جشنواره فیلم تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی 2 فیلم ایرانی به جشنواره فیلم تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید