چرا سفارت کانادا ویزای توریستی من را ریجک کرد؟

به گزارش دکتر برای تو، اینکه چرا ویزای یک مراجع به سفارت های خارجی ریجکت میشود میتواند دلایل معین یا نامعینی داشته باشد، اما در این بین تعدادی از دلایل شانس ویزا را کاهش میدهد که بهتر است قبل از مراجعه به این سفارت ها از آن مطلع باشید.

چرا سفارت کانادا ویزای توریستی من را ریجک کرد؟

ریجکت ویزای کانادا یا همان مردودی ویزای کانادا به دلایل مختلف میتواند رخ دهد. در این مقاله مهمترین دلایل ریجکت شدن ویزاهای کوتاه مدت کانادا را آنالیز خواهیم کرد. اگر در ویزای کانادا ریجکت شده اید، نگران نباشید. جهان به آخر نرسیده است. هنوز برای شما راهکارهایی وجود دارد. در این مقاله در ابتدا دلایل ریجکت ویزای کوتاه مدت مخصوصا ریجکت ویزای توریستی کانادا و ریجکت ویزای تحصیلی کانادا را آنالیز خواهیم کرد.

هر پرونده ای که ریجکت گردد، در قبال آن آفیسر موظف به صدور نامه مکتوب با ذکر دلایل کلی مردود شدن ویزای متقاضی میباشد. در این نامه آفیسر گزینه یا گزینه هایی که به نظر او متقاضی نتوانسته او را قانع کند علامت میزند و نامه را در اکانت آنلاین ویزای متقاضی قرار میدهد. معمولا نامه ریجکت سفارت کانادا تا یک هفته پس از انگشت نگاری صادر میگردد.

 

دلایل عمومی ریجکت ویزای کانادا

به طور کلی علت مردود شدن ویزای کانادا این است که آفیسر قانع نمیگردد که قصد شما از ماندن در کانادا موقت است و او بر این عقیده است که شما قصد اقامت بلند داشتن در کانادا را دارید. البته گاها وجود مسائل در پرونده و کمبود مدارک موجب ریجکتی ویزای کاناداست. در این راستا باید سناریو و برنامه ریزی شما طوری باشد که بتوانید آفیسر را قانع کنید. در غیر اینصورت او ویزای کانادا شما را مردود میکند. موارد زیادی در تصمیم آفیسر برای صدور یا ریجکت ویزا دخیل هستند.

به طور مثال متقاضی که 40 سال دارد و دارای مدرک دیپلم و مدرک زبان هم ندارد، او متاهل بوده و همزمان برای خود ویزای دانشجویی و برای همسر و فرزندش ویزای همراه درخواست نموده است. پرونده ایشان توسط آفیسر مردود اعلام شده زیرا آفیسر شک دارد که قصد متقاضی از مهاجرت به کانادا موقت باشد. به همین دلیل متقاضی را به دلیل عدم ارائه برنامه تحصیلی مناسب و عدم قانع شدن در خصوص بازگشت او در سرانجام تحصیل مردود نموده است.

ریجکت ویزای توریستی کانادا

اگر شما درخواست ویزای توریستی کانادا بدهید و آفیسر قانع نگردد که قصد اصلی شما بازدید از کاناداست، او ویزای کانادا شما را مردود خواهد نمود. دلیل اصلی مردود شدن در ویزای توریستی کانادا هم یکی از عوامل زیر است:

  • نداشتن بودجه کافی برای پرداخت هزینه های سفر
  • ضعیف بودن شرایط مالی فرد دعوت کننده شما
  • هدف از سفر برای آفیسر قانع کننده نباشد و او بر این عقیده باشد که شما قصد اقامت بلند مدت در کانادا را دارید
  • سابقه سفرهای قبلی شما
  • نداشتن برنامه درست و معین برای سفر
  • عدم ارسال درست و کامل مدارک و فرم ها
  • پیوند های شما با کشور مبدا
انتشار: 1 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 61

به "چرا سفارت کانادا ویزای توریستی من را ریجک کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سفارت کانادا ویزای توریستی من را ریجک کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید