عبدالعلی چنگیز: شفر باید از این فرصت طلایی استفاده کند

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، عبدالعلی چنگیز ملی پوش اسبق آبی پوشان گفت: استقلال در بازی های آتی بایدهوشمندتر از همیشه باشد و با اراده و عزمی قوی تر به میدان بیاید تا بتواند دل هواداران خود را مجددا بدست آورد. مشکل اساسی این تیم در خط حمله است و شفر قطعا به این نقطه ضعف مطلع است و مطمئنا با برنامه ریزی این مشکل را حل خواهد نمود.

عبدالعلی چنگیز: شفر باید از این فرصت طلایی استفاده کند

وی افزود: واقعیت این است که رفتن تیام از استقلال، قدرت خط آتش این تیم را کاهش داد و حالا مهاجمان جدید باید هوشیار تر باشند و زحمت و کوشش سایرین رابه هدف برسانند. به اعتقاد بنده خط حمله یک پست کاملا تخصصی و حساس است و به همین دلیل گلزنان برجسته در جهان گرانترین بازیکنان بشمار می روند.

چنگیز در ادامه بیان داشت: ماشین گلزنی استقلال باید روغن کاری گردد و هر مهاجمی که در پیشانی خط حمله قرار می گیرد باید این نکته حیاتی را ملکه ذهن خود کند که چشمان میلیونها هوادار به ساقها و افکار او دوخته گردیده است. از اینها گذشته، زمان کافی تا بازی برگشت مقابل السد پیش روی شفر قرار گرفته و ایشان می تواند از این فرصت طلایی بنحو شایسته استفاده کند و ضعف های تیم بخصوص خط حمله را ترمیم کند.

وی در سرانجام توضیح داد: استقلال برای آنکه جبران عقب ماندگی کند دیگر حق اشتباه ندارد و باید در بازیهای آینده در لیگ برتر و دیدار حساس برگشت مقابل السد منطق را چاشنی کار کند و مجال عرض اندام به نفرات حریف ندهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 14

به "عبدالعلی چنگیز: شفر باید از این فرصت طلایی استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالعلی چنگیز: شفر باید از این فرصت طلایی استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید