طراحی نمای ساختمان شیک

به گزارش دکتر برای تو، طراحی نمای ساختمان شیک | طراحی نمای خارجی ساختمان | نمای خارجی | بازسازی نمای ساختمان از صفر تا صد توسط شرکت معماری خبرنگاران 44890732 - 44274146 - 44890732

طراحی نمای ساختمان شیک

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

طراحی نمای خارجی ساختمان کار بسیار پیچیده ای است و نیازمند به خلاقیت و مهارت بسیاری می باشد . نمای ساختمان بر ارزش مادی ساختمان نیز تاثیر گذار است و ضمناً می تواند یک دید کلی از آنچه در درون فضا رخ خواهد داد برای بیننده به تصویر بکشد . در ادامه توضیحاتی در خصوص نمای مدرن ، نما کلاسیک و مینیمال توضیحاتی ارایه خواهیم کرد .

از مهم ترین ویزگی هایی که باید در طراحی نما ساختمان در نظر گرفته می گردد زیبایی و جذابیت آن است چرا که طراحی نمای ساختمان است که نظر ها را به سوی خود جلب می نماید . پس در نتیجه با توجه به اهمیت آن ضروری است دقت و توجه لازم را به این کار اختصاص داد تا اصطلاحا لباس خوبی برای ساختمان در نظر گرفته گردد .

نمای ساختمان با طراحی شیک

هر ساختمانی که در دل شهر بنا می گردد جزئی از فضای شهری ما را تشکیل می دهد پس شکل ظاهری آن و کیفیت طراحی آن می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی زشتی یا زیبایی شهر ما بگذارد در ادامه کوشش میکنیم تا مطالبی مهم و کاربردی در جهت ایده دریافت برای طراحی نمای ساختمان در اختیار طراحان و مالکان عزیز قرار دهیم .

نمای ساختمان مدرن

به منظور طراحی نمای خارجی ساختمان به سبک مدرن از انواع متریال ها مثل کامپوزیت ، سنگ ، سرامیک و آجر استفاده می گردد که هر یک از آنها ویژگی های مختص به خود را دارا هستند و انتخاب آنها می تواند بر روی کیفیت طراحی تاثیر گذار باشد . برای انتخاب مصالح باید سبک طراحی نما و همچنین سلیقه شخصی افراد را در نظر گرفت . امروزه طراحی نما مدرن در کاربری های مسکونی و تجاری به دلیل زیبایی های ظاهری و منحصر بفردی که دارد هواداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است و از امتیازهای نمای مدرن برای ساختمان ها نو و جدید نشان دادن ساختمان است .

علاوه بر نوع متریال ها ضروری است تا به رنگ بندی آنها نیز توجه گردد چرا که اگر این بخش از کار مناسب و اصولی صورت بگیرد معایبی که در طراحی و یا تناسبات ساختمان وجود دارد کمتر جلب توجه میکند .

نمای ساختمان کلاسیک

نما کلاسیک که در کشور ما هواداران بسیار زیادی دارد امروزه برای ساختمان های چند طبقه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد . علاوه بر رنگ بندی و جنس مصالحی که در این نوع از نماها استفاده می گردد نورپردازی نیز باید در طراحی نماها در نظر طراحان قرار گرفته گردد چرا که نور پردازی باعث زنده شدن ساختمان و در شب هنگام می گردد اما دقت کنید که در ساختمان ابدا نمای ساختمان و المان های به کار رفته در آن باید به چشم بیاید و سپس نور پردازی آن موجب جذب کردن نگاه ها بگردد .

در این قسمت نمونه هایی از بهترین شاهکارهای معماری در زمینه طراحی نمای کلاسیک را برای عموم به اشتراک میگذاریم تا با الگو برداری از آنها نمونه هایی متفاوتی و شگفت انگیزی را برای ساختمان ها خلق گردد .

از پروژه های بازسازی نما ساختمان و بازسازی ساختمان شرکت معماری خبرنگاران دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1202

به "طراحی نمای ساختمان شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی نمای ساختمان شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید