طراحی داخلی اداری شرکت هوایی در دوبلین ایرلند

به گزارش دکتر برای تو، در دنیای امروز که بازسازی و دکوراسیون داخلی فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر دوبلین ایرلند است .

طراحی داخلی اداری شرکت هوایی در دوبلین ایرلند

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این پروژه از جنبه های مختلف قابل آنالیز است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم . این دفتر وسیع به مساحت 6000 متر مربع و در سال 2017 ساخته شده است .

این شرکت که یک شرکت مسافرت هوایی است ، یک ساختمان اداری در چهار طبقه را برای فعالیت خود انتخاب نموده است . در طبقه همکف این ساختمان مجموعه ای از امکانات برای کارکنان آن فراهم شده است . یک لابی عظیم و وسیع ، یک رستوران ، یک کتابخانه ، سالن نمایش فیلم و یک سالن بدنسازی از کاربری های موجود در طبقه همکف است . چهار طبقه بالایی نیز طبقات اجرایی و اتاق های کار و بقیه کاربری های مورد احتیاج برای یک شرکت هوایی است .

با نگاهی به فضای داخلی این آپارتمان متوجه فضای روشن و براق آن خواهیم شد و استفاده از متریال های گوناگون و متنوع در این فضا ، این محیط را برجسته تر نموده است . پالت مواد شامل سنگ طبیعی محلی ، روکش های چوبی استفاده شده در درها و پارتیشن ها ، پارتشن های شیشه ای ، سرامیک های روشن و سفید استفاده شده در کف فضا و وجود فرش های متنوع در آن ، از زیبایی های این محیط هستند .

همه این متریال ها در هماهنگی با هم و با ظرافت مناسبی ، تمام استاندارد ها را رعایت میکند و از عوامل جذب مخاطب به حساب می آید .

دیدار حضوری با مشتری ها و همکاران در سایر کشور ها ، برای یک شرکت بین المللی که در صنعت مسافرت هوایی فعالیت میکند ، از اهمیت بالایی برخوردار است . در دکوراسیون اداری این دفتر در دوبلین تعداد زیادی از فضاهای مختلف را داراست که برای استفاده در فعالیت های رسمی و غیر رسمی به کار میرود . طراحی محیط هایی دلپذیر برای برقراری ارتباط با همکاران ، مشاوران خارجی و مشتری . هدف از طراحی ایجاد یک تجربه فضایی لوکس دریک ساختمان کلاسیک بود .

در طراحی داخلی اداری تمام طبقه های اداری به منظور بهینه سازی جهت گیری مکانی در داخل ساختمان ، تفاوت های ظریفی دارند.

به عنوان مثال طبقه اول و دوم دارای یک نقشه باز و آزاد است در حالی که طبقه سوم و چهارم دارای دفاتر و اتاق های مشاوره و کاری هستند .

یکی از نکات برجسته بازسازی ساختمان این دفتر اداری ، پله مارپیچ طراحی شده توسط تیم معماری این پروژه است . این پله که از چوب گردو به رنگ تیره ساخته شده است با استفاده از تارهای نوری آویزان از آن جلوه ای زیبا پیدا نموده است .

توجه به جرئیات را می توان در کل پروژه مشاهده کرد . کف طبقات در طبقات اداری از پارکتی چوبی استفاده شده است که در حاشیه های آن از رنگ و متریال دیگری استفاده شده است . هم چنین در سقف نیز استفاده از منابع نوری سقفی انحنا دار و منحنی بر براق و درخشان کردن این فضا یاری فراوانی نموده است . استفاده از مبلمان متنوع با متریال های مختلف متناسب با فضای هر قسمت از دیگر نکات ظریف طراحی این پروژه میباشد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1210

به "طراحی داخلی اداری شرکت هوایی در دوبلین ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی اداری شرکت هوایی در دوبلین ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید