سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش سیوان را آنالیز کردند

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/ایلام دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جعفرآباد ملاقات و در جریان مهمترین مطالبات مردم بخش سیوان نهاده شد.

سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش سیوان را آنالیز کردند

اعضای شورای اسلامی شهر جعفرآباد ضمن تشکر از نماینده استان برای اختصاص 600 میلیون از بودجه در اختیار ، مواردی مانند تامین آب شرب جعفرآباد، احداث درمانگاه، مشکل اینترنت و ایجاد زیرساخت های گردشگری در این منطقه را از مهم ترین مطالبات مردم سیوان برشمردند.

بعلاوه یکی از سرمایه گذاران بزرگ کشور به دعوت دکتر فلاحی به بخش سیوان آمدند و از ظرفیتهای خوب گردشگری این منطقه بازدید کردند. این دو کارشناس از روستاها، اماکن تفریحی، چشمه های آب معدنی و سایر قابلیتهای بخش سیوان بازدید و آنالیز های لازم را به عمل آوردند تا در برگشت به تهران جهت سرمایه گذاری در این منطقه تصمیمات لازم را اخذ نمایند.

در حاشیه این بازدید، دکتر فلاحی با بخشدار سیوان و اعضای شورای اسلامی جعفرآباد برای دومین بار پیرامون آنالیز مسائل زیرساختی، آب شرب، بهسازی راههای دسترسی و حل معارضات پیش آمده با راه و شهرسازی مصاحبه و سپس از روستاهای حیدرآباد، زردآلو آباد، میدان و طولاب بازدید نموده و در جریان مسائل مردم محلی، باغداران و صاحبان اقامتگاه های بوم گردی نهاده شد و پیگیر حل مشکلشان شد که عمدتا تامین برق و بهسازی راه بود.

بخش سیوان یکی از بخش های شهرستان ایلام است که از دو دهستان میشخاص و علیشروان تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1908

به "سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش سیوان را آنالیز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران حوزه گردشگری قابلیت های بخش سیوان را آنالیز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید