اسنپ روم، عضوی که اخیرا با گروه اسنپ هم نام شد

به گزارش دکتر برای تو، مجموعه هتل مالی زودروم فعالیت خود را از پاییز سال 96 آغاز نموده بود و ابتدا با ارائه هتل ارزان در تهران پا در عرصه گردشگری گذاشت.

اسنپ روم، عضوی که اخیرا با گروه اسنپ هم نام شد

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، مجموعه هتل مالی زودروم فعالیت خود را از پاییز سال 96 آغاز نموده بود و ابتدا با ارائه هتل ارزان در تهران پا در عرصه گردشگری گذاشت. این مجموعه با تاکید بر داشتنِ ارزان ترین هتل ها و مهمانپذیرها در تاریخ 25 شهریور ماه نام خود را به اسنپ روم تغییر داد. اسنپ روم همان طور که درباره چشم اندازهایش می گوید، میخواهد اصلی ترین مرجع اتاق های ارزان در ایران باشد. این مجموعه در حال حاضر نزدیک به 1500 اتاق در 6 شهر توریستی ایران و بیش از 200 تخت خوابگاه در شهر تهران دارد.

فرایند ارزان کردن اتاق ها توسط اسنپ روم به چه صورت است؟

اسنپ روم با در اختیار دریافت تعداد زیادی اتاق در هتل های 1 تا 3 ستاره، مهمانپذیرها و خوابگاه ها برای مدت مقرر، قیمت های اولیه آن ها را می شکند و با استفاده از بسترهای آنلاینی که در دست دارد، آن ها را با قیمت های به صرفه تر ارائه می نماید. البته در این راستا تغییرات کیفی نیز بر روی اتاق ها اعمال می نماید تا آن ها را به استانداردهای خود نزدیک تر کند.

همچنین این مجموعه در شبکه های اجتماعی خود به طور مشهود بر روی تطابق تصویر هر اتاق در سایت، با اتاقی که مسافر تحویل می گیرد تاکید می نماید. اسنپ روم معتقد است از معدود مجموعه های اقامتی ایران است که می توان امکانات و جزئیات تصویری هر اتاق را به طور اختصاصی و در اختیار داشت.

تفاوت اسنپ روم با اسنپ تریپ

اسنپ روم درباره تفاوتی که با اسنپ تریپ، مجموعه هم گروه خود دارد می گوید: جنس کار این دو مجموعه هر چند شبیه به نظر می رسد، تفاوت هایی دارد که با یک جستجوی ساده در وبسایت هر دو مجموعه می توان متوجه شد.

اسنپ روم با در اختیار دریافت اتاق هتل ها، مهمانپذیرها، خوابگاه های دخترانه و پسرانه، آن ها را تجهیز می نماید و با قیمتی بسیار ارزان در وبسایت خود ارائه می نماید. علاوه بر این، اسنپ روم با تمرکز بر روی اقامتگاه های مالی، میخواهد هزینه های اقامت را حداقل کند، در حالی که در اسنپ تریپ طیف وسیع تری از هتل ها با قیمت های متفاوت، بلیط هواپیما و اتوبوس نیز برای کاربران وجود دارد.

رزرو اسنپ روم به وسیله آپ و سوپر اپلیکیشن اسنپ

اسنپ روم همان طور که می گوید امکان رزرو هتل، مهمانپذیر و خوابگاه در 6 شهر ایران را بر روی اپلیکیشن آپ و سوپر اپ اسنپ نیز فراهم نموده تا این سرویس ارزان در اختیار افراد بیشتری قرار بگیرد. این مجموعه اعتقاد دارد که هنوز در ایران سرویسی مانند اسنپ روم ارائه نشده و اسنپ روم به زودی می تواند مقصد بسیاری از مسافران باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 403

به "اسنپ روم، عضوی که اخیرا با گروه اسنپ هم نام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپ روم، عضوی که اخیرا با گروه اسنپ هم نام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید