سامسونگ کارخانه خود را در آمریکا می بندد

به گزارش دکتر برای تو، شرکت سامسونگ الکترونیکس بیان کرد کارخانه لوازم خانگی خود را در کارولینای جنوبی در آمریکا می بندد.

سامسونگ کارخانه خود را در آمریکا می بندد

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ الکترونیکس بیان کرد کارخانه لوازم خانگی خود را در آمریکا می بندد. این خبر پس از آن اعلام شد که آزمایش کرونای دو نفر از کارگران این کارخانه مثبت بود.

این شرکت بزرگ فناوری در کره جنوبی بیان کرد کارخانه خود را در نیوبری در کارولینای جنوبی کاملا تمیز و ضدعفونی خواهد نمود و فعالیت خود را در روز دوشنبه شروع می نماید.

این شرکت هفته گذشته موقتا یکی از کارخانه های خود را در برزیل تعطیل نموده بود تا به مهار شیوع ویروس کرونا یاری کند.

سامسونگ بعضی کارخانه هایش در هند، اسلواکی و کره جنوبی را هم به خاطر شیوع این ویروس بسته است و تصمیم دارد فروشگاه هایش در بخش های مختلفی از دنیا از جمله کانادا، چین، مالزی و آمریکا را تعطیل کند. ادامه شیوع ویروس کنار این شرکت را مجبور نموده دورنمای درآمد خود را پایین آورده و به دنبال راه هایی برای حفاظت از کسب و کارش باشد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 786

به "سامسونگ کارخانه خود را در آمریکا می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ کارخانه خود را در آمریکا می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید