رشید مظاهری و خریدهای جدید استقلال محروم از لیگ قهرمانان آسیا!

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، باتوجه به اعلام رسمی فدراسیون فوتبال و تاکید بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، بازیکنان جدید این تیم قادر به همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیستند. استقلال به خاطر مطالباتش به وینفرد شفر سرمربی آلمانی از نقل و انتقال محروم است که تا بعدازظهر امروز پیروز نشده این مطالبات را پرداخت کند.

رشید مظاهری و خریدهای جدید استقلال محروم از لیگ قهرمانان آسیا!

باتوجه به اینکه فرصت ارسال لیست آسیایی ساعت 24 امروز دوشنبه به انتها می رسد و فرصتی برای پرداخت پول شفر نیست، استقلال با دردسر بزرگی روبرو شده است.

آبی پوشان با رشید مظاهری به صورت رسمی قرارداد بسته اند و سعید واسعی به همراه محمد حسین مرادمند نیز در آستانه عقد قرارداد با آنها قرار دارند که این 3 بازیکن در آسیا تیم شأن را همراهی نمی نمایند.

حسین پور حمیدی و عارف غلامی بازیکنانی هستند که گفته می گردد قراردادهای خود را به صورت یک طرفه فسخ نموده اند که با این حساب استقلال با یک دروازه بان (سید حسین حسینی) به لیگ قهرمانان آسیا می رود.

به این ترتیب استقلال شرایط بسیار سختی را تجربه می نماید و اگر حسین حسینی هم از این تیم جدا گردد و یا نامش در لیست آسیایی قرار نگیرد، شرایط آبی ها شکل عجیب تری به خود می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1216

به "رشید مظاهری و خریدهای جدید استقلال محروم از لیگ قهرمانان آسیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشید مظاهری و خریدهای جدید استقلال محروم از لیگ قهرمانان آسیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید