خودنمایی محمدرضا گلزار با اقدامات خیرخواهانه اش

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران:واکنش طرفداران محمدرضا گلزار به انتقاد برخی از مردم به فخر فروشی های او انتشار برخی از کارهای خیری که او انجام داده است.

خودنمایی محمدرضا گلزار با اقدامات خیرخواهانه اش

محمدرضا گلزار مجری و بازیگر ایرانی است . با انتشار ویدیوهای مربوط به زندگی لاکچری محمدرضا گلزار و ماشین های لاکچری محمدرضا گلزار و مردمی که منتقد فخر فروشی او بودند طرفداران محمدرضا گلزار ویدیویی را با حمایت او منتشر کرده اند که کارهای خیری که او انجام می دهد را به تصویر کشیده اند. البته هنوز هم ادعا می شود که کارهای خیر محمدرضا گلزار آنقدر زیاد است که نمی توان معرفی کرد و در یک ویدیو جا نمی شود.

آیا محمدرضا گلزار فخر فروشی می کند ؟

لاکچری ترین زندگی در میان بازیگران و هنرمندان ایرانی مربوط به محمدرضا گلزار است که همیشه با رونمایی از زندگی و ماشین های لاکچری سفرهای آنچنانی و ... همراه است و همین باعث شده که مردم محمدرضا گلزار را فردی فخر فروش می دانند. او در واکنش به این انتقاد مردم از سختی هایی که در زندگی کشیده تا به اینجا برسد صحبت می کند. او می گوید هرکسی که نزدیک من باشد می داند که من چقدر اهل ذکر گفتن هستم و از شما می خواهم که ذکر بگویید چرا که رمز موفقیت من در همین است که به خدا اعتقاد شدید دارم و همیشه به یاد او هستم. محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال 1377 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که حج رفتند را قرار داده ایم.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1910

به "خودنمایی محمدرضا گلزار با اقدامات خیرخواهانه اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودنمایی محمدرضا گلزار با اقدامات خیرخواهانه اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید