خبرنگاران خط فراوری لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد

به گزارش دکتر برای تو، اصفهان- خبرنگاران- یک فراوریکننده لباس بیمارستانی بنا به احتیاج اورژانس 115 اصفهان و بیمارستان های درگیر کرونا به لباس های ویژه، از امروز خط فراوری کارگاه خود را به فراوری لباس های ایزوله و گان بیمار و روپوش تغییر داد.

خبرنگاران خط فراوری لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد

محسن شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ما کارگاه فراوریی لباس بیمارستانی برای بیماران داریم که در موقعیت فعلی و احتیاج شدید و اضطراری بیمارستان ها و اورژانس پیش بیمارستانی به لباس های ایزوله و ویژه برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا، به تغییر فراوریات خود در این زمینه اقدام کردیم.

وی که خود از نیروهای عملیاتی اورژانس 115 اصفهان است افزود: ما از امروز و در نخستین روز فعالیت فراوریی خود در این زمینه، روزانه 500 دست گان بیمار، 300 دست گان جراح و روپوش بلند و 300 دست کاورهای ایزوله ویژه اورژانس و بیمارستان فراوری می کنیم.

شفیعی توضیح داد: با توجه به در پیش بودن روزهای سخت و پرکار در زمینه کرونا در کشور و استان اصفهان، فراوریات خود را در روزهای آینده به دو تا سه برابر افزایش خواهیم داد.

وی نیروهای اورژانس 115 را خط مقدم کرونا دانست و گفت: امیدواریم با فراوریات خود بتوانیم احتیاج کادر درمانی بیمارستان های درگیر با کرونا، بیماران آن ها و نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان را تامین کنیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز گذشته از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به 18 نفر اطلاع داد و گفت: تعداد بیماران فوت شده، یک نفر است.

آرش نجیمی افزود: نتیجه آزمایش کرونای 10 بیمار جدید در استان اصفهان مثبت اعلام شد و بدین ترتیب مجموع تعداد افراد مبتلا به این بیماری در این خطه تا امروز 18 نفر است.

وی با تاکید بر اینکه این آمار، جدا از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است، گفت: بیمار فوت شده، یک زن 64 ساله با بیماری زمینه ای در شهر اصفهان بود.

نجیمی با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای کنترل و مقابله با این بیماری در استان اصفهان روبرو نیستیم، گفت: سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی در اصفهان به طور ویژه برای انتقال افراد مشکوک و بیماران کرونا تخصیص یافت.

شیوع ویروس کرونا در چین و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا در چند هفته اخیر، اقتصاد آنها را تحت تاثیر قرار داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 829

به "خبرنگاران خط فراوری لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خط فراوری لباس ایزوله ویژه کرونا در اصفهان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید