تجهیزات تلمبه خانه صادراتی امیدیه نوسازی شد

به گزارش دکتر برای تو، ‫مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از اجرای پروژه بهسازی و نوسازی سه ردیف از پمپ های تلمبه خانه شماره 2 امیدیه با هدف اطمینان بخشی پمپاژ روزانه 500 هزار بشکه نفت سنگین صادراتی در قالب پروژه اقدام های اضطراری در بوسترهای سه گانه اهواز، امیدیه و گوره اطلاع داد .‬‬

تجهیزات تلمبه خانه صادراتی امیدیه نوسازی شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پیرامون گفت: این اقدام های ازسوی معاونت طرح های نفت و گاز این مدیریت اجرا می گردد که فاز نخست پروژه شامل احداث خط لوله 42 اینچ نفت سنگین و 24 اینچ نفت سبک، توسعه حوضچه شیرآلات بوستر شماره 1، نصب شیرآلات برقی 36 و 24 اینچ، اسپول سازی و احداث هدر، کابل اندازی و کارهای برقی، انجام عملیات هیدروتست خطوط لوله و اتصالات مرتبط است.

وی اضافه نمود: از ویژگی های این پروژه، قابلیت انتقال نفت سنگین به تلمبه­ خانه، انعطاف و سهولت عملیاتی برای انجام فرآیند در هر یک از تلمبه خانه ها، ایجاد قابلیت تغییر جهت جریان نفت برای انجام عملیات ایمن سازی خطوط و در شرایط اضطراری و نشتی جریان نفت از خطوط لوله ورودی و خروجی مانورهای عملیاتی برای جلوگیری از قطع زنجیره دریافت و ارسال نفت خام است.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: برای بهسازی و نوسازی توان پمپاژ تلمبه­ خانه شماره 2 امیدیه، سه ردیف از الکتروموتورهای این تلمبه خانه از جمله الکتروموتور پمپ ردیف شماره 5 که در سالیان متمادی به خاطر شرایط سخت جغرافیایی منطقه (افزایش دما در تابستان) بازدهی مناسبی نداشتند، تعویض و نوسازی شد.

تلمبه خانه های نفت امیدیه وظیفه دریافت نفت های سبک، سنگین و اخیراً فوق سنگین از شرکت های مارون، کارون و آغاجاری، تقویت فشار نفت و ارسال آن به پالایشگاه و صادرات را به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1527

به "تجهیزات تلمبه خانه صادراتی امیدیه نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات تلمبه خانه صادراتی امیدیه نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید