تایید شد: خداحافظی خسرو

به گزارش دکتر برای تو، خبر خداحافظی خسرو حیدری از سوی باشگاه استقلال هم تایید شد. حیدری را بعد از بازی با سپیدرود دیگر در میادین فوتبال نخواهیم دید. او بهترین پاسور تاریخ باشگاه استقلال بود.

تایید شد: خداحافظی خسرو

روز گذشته در گزارشی به عزم خسرو حیدری برای خداحافظی از دنیای فوتبال اشاره شد که این خبر با اعلام رسمی سایت باشگاه استقلال تایید گشت. به این ترتیب حیدری بعد از بازی با سپیدرود رشت به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد نمود. تنها ابهامی که درباره شماره 2 باشگاه استقلال وجود داشت، ادامه بازی در دیگر تیم های لیگ رجحان بود که خسرو تصمیم گرفته بعد از این خداحافظی در تیم دیگری هم بازی نکند ودر واقع استقلال، ایستگاه پایانیاش با دنیای فوتبال باشد.

تصمیم حیدری به وداع با دنیای بازیگری را باید مهر تایید زد و به این بازیکن بابت چنین اقدام درستی آفرین گفت. حسن خداحافظی حیدری در این شرایط که هنوز ته مایه هایی از آن بازیکن گلساز در وجودش باقی است، این مسئله مهم خواهد بود که نامش برای همیشه در کتاب تاریخ باشگاه استقلال باقی خواهد ماند. حیدری با این تصمیم درواقع از انتقادهایی که همیشه به اصرار بعضی بازیکنان بزرگ برای ادامه بازیگری می گردد جلوگیری کرد و خودش را در محیطی کاملا محترمانه قرار داد.

حالا حیدری می تواند با خیال آسوده ودرشرایطی که وجهه اش کاملا حفظ شده به کلاس های مربیگری بپردازد ودر آینده ای نه چندان دور به یکی از مربیان فوتبال ایران بدل گردد.

10-210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 187

به "تایید شد: خداحافظی خسرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید شد: خداحافظی خسرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید