بانک مرکزی: 7 میلیون سرپرست خانوار وام یک میلیونی گرفتند

به گزارش دکتر برای تو، بانک مرکزی گفت: در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه بگیران معیشتی، تا به امروز بالغ بر 6 میلیون و 993 هزار و 380 سرپرست خانوار از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره مند شده اند.

بانک مرکزی: 7 میلیون سرپرست خانوار وام یک میلیونی گرفتند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از بانک مرکزی، حسب اعلام مدیریت کل اعتبارات این بانک، بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بالغ بر 21 میلیون و 569 هزار و 155 نفر تا به امروز از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی 31 قسط از حساب یارانه ای ایشان کسر گردد.

همچنین در ادامه حمایت های ستاد ملی مدیریت کرونا و شبکه بانکی از یارانه بگیران در هفته گذشته، تعداد 4 میلیون و 513 هزار و 739 نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می نمایند و فاقد درآمد ثابت هستند از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها (با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به نظام بانکی معرفی شدند، از تسهیلات مجدد یک میلیون تومانی بهره مند شدند.

ضمن اینکه در مرحله جدید تا ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 20 آذر ماه 1399 از تعداد 2 میلیون و 481 هزار و 290 سرپرست خانوار یارانه بگیر معیشتی که از سوی سازمان هدفمندی به شبکه بانکی معرفی شده اند، تسهیلات مربوط به حساب 99.9 درصد از افراد یاد شده واریز شده است. همچنین امکان واریز تعداد 1.649 فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نشده است.

بر این اساس در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه بگیران معیشتی، تا به امروز بالغ بر 6 میلیون و 993 هزار و 380 سرپرست خانوار از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره مند شده اند.

بدیهی است در صورت اخذ اطلاعات افراد مشمول جدید در مراحل بعدی (یارانه بگیران معیشتی فاقد درآمد ثابت) از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1378

به "بانک مرکزی: 7 میلیون سرپرست خانوار وام یک میلیونی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مرکزی: 7 میلیون سرپرست خانوار وام یک میلیونی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید