انفجار منزل مسکونی در قم با مواد محترقه

به گزارش دکتر برای تو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان سلامت بر اثر نگهداری و استفاده از مواد محترقه اطلاع داد.

انفجار منزل مسکونی در قم با مواد محترقه

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران قم، حمید کریمی با تاکید بر اینکه مطلعی از خطرهای جبران ناپذیر استفاده از مواد محترفه به خصوص در ایام چهارشنبه سرانجام سال سبب کاهش بروز حوادث تلخ در آخر سال می گردد اظهار کرد: متاسفانه انفجار منزل مسکونی در خیابان سلامت سبب خرابی قسمتی از منزل و مصدومیت شدید یک نفر شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ضرورت مطلع سازی و آموزش به ویژه برای نوجوانان اضافه نمود: پیشگیری از حوادث تلخی مانند حوادث چهارشنبه سوری مستلزم ارتقای فرهنگ ایمنی و نظارت دقیق و بیشتر خانواده هاست تا از این طریق از افزایش آمار حوادث کاسته گردد.

وی عنوان نمود: والدین باید با نظارت جدی تر بر وسایل و لوازام نوجوانان، بازدید دقیق از پارکینگ منازل، پاگردها و انباری ها از بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1573

به "انفجار منزل مسکونی در قم با مواد محترقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزل مسکونی در قم با مواد محترقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید