امیر قطر از کوشش های کویت برای حل بحران دوحه با اعراب قدردانی کرد

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به صورت تلفنی با نواف الاحمد الصباح امیر کویت مصاحبه کرد. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در مورد بحران دوحه با کشورهای عربی بحث و گفتگو کردند.

امیر قطر از کوشش های کویت برای حل بحران دوحه با اعراب قدردانی کرد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر اساس این گزارش، امیر قطر در جریان تماس تلفنی مذکور از کوشش های کویت برای حل و فصل بحران دوحه با 4 کشور عربی قدردانی کرد. امیر قطر تأکید کرد که وحدت میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس باید تقویت گردد.

تمیم بن حمد آل ثانی در این تماس تلفنی همچنین با اشاره به نقش میانجی گرایانه صباح الاحمد الجابر الصباح امیر سابق کویت، خطاب به نواف الاحمد الصباح گفت: شما نیز در راستا امیر سابق کویت گام بر می دارید.

روز آدینه گذشته بود که احمد الناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت سخنانی را در مورد حل و فصل بحران قطر با 4 کشور عربی بیان کرد. وی در این خصوص گفت: تا به امروز گفتگوهای ثمربخشی در این زمینه صورت گرفته است.

وزیر خارجه کویت همچنین در این زمینه تأکید کرد: در راستای کوشش ها برای تحقق آشتی میان قطر و 4 کشور عربی (عربستان، امارات، بحرین و مصر)، تا به امروز گفتگوهایی صورت گرفته است که می توان آنها را مثمرثمر توصیف کرد.

این مقام کویتی در ادامه مطرح نمود: تمامی طرف هایی که در گفتگوهای مذکور شرکت کردند، برای حل و فصل هرچه سریع تر بحران دوحه ابراز تمایل کردند. پس از این اظهارات وزیر خارجه کویت نیز محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر تأکید کرد: اظهارات وزیر خارجه کویت گام مهمی در راستا حل بحران محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1348

به "امیر قطر از کوشش های کویت برای حل بحران دوحه با اعراب قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر قطر از کوشش های کویت برای حل بحران دوحه با اعراب قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید