رضایت فرناندز از عملکرد هندبالیست ها، مسابقه با کیفیتی بود

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران که به منظور کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تورنمنت بین المللی قطر شده است در اولین مسابقه خود در این رویداد برابر تیم عربستان با نتیجه 24 بر 16 با پیروزی پشت سر گذاشت.

رضایت فرناندز از عملکرد هندبالیست ها، مسابقه با کیفیتی بود

ناصر سلیمی سرپرست تیم ملی هندبال مردان کشورمان پس از کسب این برد در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: مسابقه با کیفیتی بود و بچه ها توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. نتیجه خوبی گرفتیم و توانستیم بازی را با اختلاف هشت گل برنده شویم که در تاریخ بازی های بین تیم ایران و عربستان این اختلاف گل بی سابقه بود.

وی اضافه نمود: از عملکرد بچه ها راضی هستیم. بسیاری از اعضای تیم اولین بازی ملی خود را در خارج از کشور تجربه می نمایند و همگی جوان هستند و قطعاً بازی به بازی بهتر می شوند. هندبالیست ها توانستند همه آنچه ها را که کادر فنی به آنها گفته بودند را در میدان بازی اجرا نمایند.

سرپرست تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: فرناندز قبل از بازی یک پلن برای تیم طراحی کرد و وظایف هر بازیکن را تشریح کرد که همه تیم توانستند با اجرای مو به موی این برنامه، یک بازی خوب را به نمایش بگذارند.

تیم ملی هندبال مردان ایران در ادامه این بازی ها روز پنجشنبه با تیم کویت و روز شنبه هفته آینده برابر تیم قطر قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1889

به "رضایت فرناندز از عملکرد هندبالیست ها، مسابقه با کیفیتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت فرناندز از عملکرد هندبالیست ها، مسابقه با کیفیتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید