اعلام جزئیات گرانفروشی بلیت قطار

به گزارش دکتر برای تو، معان اجرایی شرکت حمل و نقلی ریلی رجا گفت: در پی تخلفات انجام شده به وسیله بعضی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت قطار و بعضی کافی نت ها، مسافران حتما بلیت خود را از مراکز مجاز خریداری نمایند.

اعلام جزئیات گرانفروشی بلیت قطار

به گزارش خبرنگاران، رضا عصاری با بیان اینکه گزارش هایی به وسیله مسافران مبنی بر تخلفاتی در حوزه خرید بلیت رسیده است، اضافه کرد: تخلفاتی به وسیله بعضی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت و بعضی کافی نت ها انجام شده که به مسافران اعلام می گردد حتما از مراکز مجاز، بلیت قطار خود را تهیه نمایند.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با بیان اینکه بعضی افراد سودجو اقدام به خرید بلیت قطار از سایت های اینترنتی نموده و با دستکاری تصویر بلیت، آن را با قیمت های بسیار بیشتر به فروش می رسانند، گفت: مسافران توجه داشته باشند که بعد از خرید بلیت حضوری یا غیرحضوری از مراکز مجاز فروش بلیت رجا، پیامکی مبنی بر تأیید خرید و اطلاعات بلیت صادره به شماره تلفن همراه اعلامی به مسافران ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: بنابراین در صورت عدم دریافت پیامک مربوطه حتما در فرآیند خرید مسئله ای وجود دارد و ضروری است بلافاصله موضوع را با همکاران به وسیله سامانه 1539 در میان بگذارند.

معاون اجرایی شرکت رجا با تأکید بر اینکه مسافران حتما باید بلیت های خود را از مجاری معتبر (وب سایت رجا، آژانس ها، سایت ها و وب سرویس های دارای مجوز و سامانه تلفنی 1539) خریداری نمایند، اضافه کرد: اسامی تمامی مراکز حضوری و غیر حضوری معتبر در سایت ها وجود دارد.

عصاری بیان نمود: در صورتی که مسافر خریدار بلیت موارد فوق را رعایت نکند، پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار سخت بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

او توضیح داد: در حال حاضر در تمامی سفر های برون شهری با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می گردد و تمامی دستورالعمل های بهداشتی در طول سفر به صورت کامل رعایت می گردد.

معاون اجرایی شرکت رجا با بیان اینکه تمام شیوه نامه های بهداشتی در این قطار رعایت و قطار قبل از حرکت ضدعفونی خواهد شد، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال مسافران، در این قطار علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین مسافران، بسته های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی نماینده و ماسک بین آن ها توزیع می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1887

به "اعلام جزئیات گرانفروشی بلیت قطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات گرانفروشی بلیت قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید