تور دبی ارزان: اعزام 20 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش دکتر برای تو، 20 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به رویداد GITEX FUTURE STARS 2021 اعزام می شوند

تور دبی ارزان: اعزام 20 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه می باشد که هر ساله در فصل پاییز برگزار می گردد و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می نماید. 20 شرکت دانش بنیان برگزیده با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش فیوچر استارز این نمایشگاه که در تاریخ های 25 الی 28 مهر 1400 در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برپا می گردد، شرکت خواهند کرد. نمایشگاه جیتکس فرصتی استثنائی برای آشنایی با جدیدترین فناوری ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح جهان و جذب سرمایه بین المللی را برای استارت آپ های ایرانی فراهم خواهد نمود.

بخش های اصلی نمایشگاه جیتکس شامل:

- هوش مصنوعی

- فناوری های مدیریت و بهره وری از Big Data

- راهکارهای مرتبط با فضای ابری

- شبکه و امنیت سایبری

- فناوری های مرتبط با بلاکچین

- فین تک، راهکارهای اقتصادی و ...

پس از فراخوان اولیه به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های ثبت نامی در دوره های آموزشی و توانمندسازی که به منظور حضور شایسته ایشان در این نمایشگاه برگزار گردید، شرکت کردند. پس از حضور پیروز در این دوره های کاربردی، شرکت های دانش بنیان در جلسات داوری با حضور اساتید برجسته زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، حضور یافته و شرکت های منتخب برای حضور در این رویداد برجسته بین المللی، نهایی شدند. از جمله مهم ترین دوره های آموزشی برگزار گردیده می توان به آنالیز و بهبود مدل کسب وکار برای ارائه به سرمایه گذار، نحوه ارائه اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی، آشنایی با سرمایه گذاران کشورهای عربی و فرآیند جذب سرمایه در این کشورها، آشنایی با کلیات حقوقی مالکیت فکری و نحوه حفاظت از ایده ها، و آشنایی با کلیدی ترین نکات حقوقی در انعقاد قرارداد با سرمایه گذار اشاره نمود.

اسامی شرکت های منتخب اعزامی به این توضیح می باشند: نوآوران ارتباطات سیمای امید، ایده پردازان مبتکر شریف، شتابگران فناوری گلستان، نسیم ارتباط آینده، فضا پایه کشتیار، هم پردازان نوگرای اردا، نوید آوران ویستا تام، هوشمند آرنا سورین، پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان، ایده ورزان سیستم، فناوری های اطلاعاتی و اقتصادی توزیع شده یکتا ققنوس پارس، فن آوری زنجیره بلوکی سبحان، هوپاد گستر صنعت، نورسان انرژی آریا، نگین سامانه هوشمند پاژ، هوژان اندیشه گستر، داده کاوان امیرکبیر، جوان اندیشان پویای قومس، تجارت الکترونیک عرش گستر و اندیشه فرتاک امیرکبیر.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی این نهاد، تسهیل جهت تجاری سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی های مدیریتی و بازاریابی، یاری به شکل دهی ارتباطات بین المللی و ورود به بازارهای خارجی با هدف بین المللی سازی شرکت های دانش بنیان و ورود آن ها به زنجیره ارزش جهانی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1827

به "تور دبی ارزان: اعزام 20 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: اعزام 20 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه جیتکس دبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید