اعتراض شدید پاکستان به سوءاستفاده سیاسی از جام جهانی کریکت

به گزارش دکتر برای تو، اتفاقات روز گذشته در بازی کریکت میان پاکستان و افغانستان اعتراض شدید وزارت خارجه اسلام آباد را در پی داشت.

اعتراض شدید پاکستان به سوءاستفاده سیاسی از جام جهانی کریکت

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام نمود: سوء استفاده سیاسی از میدان ورزش و مسابقات جام جهانی کریکت قابل قبول نیست.

وی توضیح داد: هم زمان با بازی میان دو تیم پاکستان و افغانستان در اتفاقی نادر یک هواپیمای کوچک بنری را به نمایش در آورد که در آن آزادی ایالت بلوچستان و تجزیه آن مطالبه شده بود.

محمد فیصل گفت: ما می دانیم که این توطئه توسط کدام گروه و لابی برنامه ریزی شده است تا از میدان مسابقه سوء استفاده سیاسی کند.

وی اضافه کرد: دولت اسلام آباد پیگرد قانونی علیه عاملان این اقدام را حق خود می داند و به وسیله مجاری رسمی و دیپلماتیک توسط مسئولین دولت انگلیس پیگیر خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: متاسفانه تماشاگران افغانستانی پس از باخت تیم شان به هواداران تیم پاکستان حمله نموده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند علاوه بر این عده ای می خواستند به بازیکنان پاکستان حمله نمایند که با دخالت پلیس لندن این اتفاق رخ نداد.

وی ضمن ابراز تاسف از این اقدام گفت: در میدان ورزشی باید رفتار و اخلاق ورزشی نیز وجود داشته باشد تا ورزش تاثیر مثبتی برجامعه بگذارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 226

به "اعتراض شدید پاکستان به سوءاستفاده سیاسی از جام جهانی کریکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض شدید پاکستان به سوءاستفاده سیاسی از جام جهانی کریکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید