اعتراض رسمی باشگاه استقلال؛ اکبریان 2 پنالتی ما را نگرفت

به گزارش دکتر برای تو، باشگاه استقلال به صورت رسمی به نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان داور ملاقات بازی با صنعت نفت آبادان اعتراض کرد.

اعتراض رسمی باشگاه استقلال؛ اکبریان 2 پنالتی ما را نگرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهم ترین اتفاق داوری نیمه نخست بازی امروز (دوشنبه) صنعت نفت آبادان و استقلال در دقیقه 26 رخ داد. لحظه ای که کوین یامگا با تکل محمد طیبی در محوطه جریمه آبادانی ها سرنگون شد و در حالی که فرهاد مجیدی با اعتراضات تندش اعتقاد به خطای پنالتی داشت، محمدرضا اکبریان قاضی میدان دستور به ادامه بازی داد.

بعد از به صدا در آمدن سوت انتها بازی اما مجموعه باشگاه استقلال نسبت به این صحنه مشکوک معترض شد. این ملاقات با تساوی یک بر یک همراه شد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این باره نوشت: باشگاه استقلال قبل از مسابقه امروز با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ، نسبت به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت این مسابقه اعتراض نموده بود اما نتیجه ای نداشت و ویدیوهای گرفته شده به وسیله دوربین باشگاه استقلال به وضوح نشان می دهد که دو پنالتی مسلم در هر دو نیمه مسابقه امروز به نفع استقلال گرفته نشده است. خطای پنالتی اول بر روی یامگا انجام شد و پنالتی دوم هم خطای هند مهدی حنفی، بازیکن شماره 72 تیم صنعت نفت آبادان در محوطه جریمه این تیم رخ داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1957

به "اعتراض رسمی باشگاه استقلال؛ اکبریان 2 پنالتی ما را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض رسمی باشگاه استقلال؛ اکبریان 2 پنالتی ما را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید