اشتباهات خط دفاع بلای جان تیم نکونام، جدال با ژاوی حساس تر شد

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، دور برگشت و هفته چهارم از مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا روز جمعه با انجام چند مسابقه آغاز شد. در یکی از این بازی ها و از ساعت 22:30 تیم فولاد ایران در شهر ریاض به مصاف النصر عربستان رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود النصر به انتها رسید.

اشتباهات خط دفاع بلای جان تیم نکونام، جدال با ژاوی حساس تر شد

در این بازی که از گروه چهارم لیگ قهرمانان برگزار گشت دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست پیدا کردند اما در دقیقه 54 مهران موسوی در حالی که قصد داشت توپ را در عرض محوطه جریمه برای مدافع خودی ارسال کند در محاسباتش اشتباه کرد و توپ را در اختیار بازیکن النصر قرار داد و او با ارسال پاس زمینی به عبدالفتاح عسیری باعث شد گل فزونی تیم عربستانی به ثمر برسد.

در دقیقه 85 این دیدار فولاد صاحب یک موقعیت خوب شد اما دروازه بان حریف توپ را مهار کرد و با یک شروع مجدد عالی حمدالله را درون محوطه جریمه فولاد صاحب توپ کرد که این بازیکن با حرکتی زیبا دو مدافع فولاد را جا گذاشت و در حالی که فروزان از دروازه بیرون آمده بود با ضربه چیپ تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه تیم السد قطر برابر الوحدات اردن به فزونی 2 بر صفر رسید تا دیدار فولاد و السد از اهمیت بالایی برخودار شود.

تیم فولاد ایران در دور رفت این مسابقات برابر الوحدات اردن پیروز شده بود و مقابل النصر و السد قطر به نتیجه تساوی رسیده بود.

در این گروه تیم النصر عربستان با 8 امتیاز شانس اول صعود به مرحله بعد است. السد با 7 امتیاز تیم دوم است و فولاد با 5 امتیاز در رده سوم واقع شده است. بازی السد و فولاد می تواند برای تعیین تیم دوم و تا حدود اندکی تیم اول تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1639

به "اشتباهات خط دفاع بلای جان تیم نکونام، جدال با ژاوی حساس تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات خط دفاع بلای جان تیم نکونام، جدال با ژاوی حساس تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید