استارت آپ تازه سرویس؛ امکان صرفه جویی در هزینه های سفر پس از رزرو هتل

به گزارش دکتر برای تو، سرویس نو هوشمندی، بر قیمت های هتل ها نظارت می نماید و به صورت اتوماتیک، وقتی که قیمت اتاق ها کاهش می یابد، دوباره فرآیند رزرو را انجام می دهد و به این ترتیب، باعث صرفه جویی در هزینه سفر شما می گردد.

استارت آپ تازه سرویس؛ امکان صرفه جویی در هزینه های سفر پس از رزرو هتل

استارت آپ سرویس (Service)، تکنولوژی جدیدی که به صورت اتوماتیک، از ضرر اقتصادی به مسافران جلوگیری می نماید، اظهار داشت که که در حال توسعه محصولات خود و این بار با پیشنهاد هتل است. استارت آپ سرویس برای هتل ها از تکنولوژی اتوماتیک و اختصاصی برای جستجوی صندوق های پستی مسافر برای رزرو هتل استفاده نموده، سپس نرخ افت قیمت هتل ها را نظارت می نماید و به صورت اتوماتیک، همان اتاق در همان هتل را با نرخی مقرون به صرفه تر، دوباره برای مسافر، رزرو می نماید.

این کمپانی، تمام کارهای سخت را انجام می دهد و تا لحظه ورود به اتاق (check-in)، در حال نظارت کردن برای برترین قیمت اتاق است تا مطمئن گردد که در هزینه های مسافران، صرفه جویی مناسبی انجام می گردد.

مسافرانی که از این اپ استفاده می نمایند، احتیاج به نظارت دائم ندارند، بلکه فقط با یک بار وارد شدن، خود استارت آپ سرویس، به صورت اتوماتیک، فرآیند نظارت بر قیمت هتل ها بر اساس رزروهای موجود فرد را انجام می دهد تا مطمئن گردد که مشتریان، به برترین قیمت هتل ها پس از رزرو اولیه، دسترسی پیدا می نمایند.

مایکل شیندر، مدیرعامل سرویس، می گوید:

ما هم اکنون از اینکه کاربران ما می توانند با استفاده از سرویس، در هزینه های هتل خود، صرفه جویی نمایند، بسیار هیجان زده هستیم.

در حالی که اپ های بسیاری برای مقایسه قیمت هتل ها قبل از فرآیند رزرو، وجود دارد، ما مفتخر هستیم که اولین سرویسی برای مشتریان باشیم که به آن ها اطمینان می دهد برترین قیمت اتاق ها را حتی پس از رزرو، پیدا می نمایند و در همین حین، تجربه ای یکپارچه و یکسان را برای کاربرانمان، فراهم می کنیم.

استارت آپ سرویس برای هتل ها بر اساس تاریخچه سرویس از استفاده تکنولوژی برای نشانه گذاری های مسائل کلیدی سفر و رزرو کردن، ساخته شده است. گزینه پرواز در این اپ، که به تازگی ایجاد شده است، مطالبات هواپیمایی ها را در جهت جبران خسارت مسافران، اگر پرواز کنسل گردد یا تاخیر داشته باشد، بایگانی می نماید.

این شرکت 30 درصد از هزینه بازپرداخت پیروز را برای گزینه پرداخت به عنوان شما در حساب شما، شارژ می نماید. این سرویس، بعلاوه، یک اشتراک سالیانه به مسافران پیشنهاد می نماید که به آن ها اجازه می دهد، 100 درصد زیان های در طول سال را جبران نمایند.

شیندر ادامه می دهد:

مسافران در مواجهه با مسائل سفر، احتیاج به یاری و راهکار های سریع و بی درنگ دارند. تجارتی که نتواند این انتظارات را برآورده کند، مشتریان خود را از دست خواهد داد.

ماموریت سرویس از همان ابتدا این بود که راهکاری اتوماتیک را به مسافران ارائه کند و امروز، این موضوع تنها شامل بازپرداخت پروازهای تاخیر خورده یا کنسل شده، نیست. هم اکنون، با وجود گزینه صرفه جویی در هزینه هتل ها حتی پس از رزرو، پول، مستقیما به کیف پول مسافران، برخواهد گشت.

آینده خدمات استارت آپ سرویس، واکنش دادن پس از وقوع اتفاق نیست، بلکه مراقبت های پیشگیرانه و فوری در خصوص مسائل سفر، برای مشتری است.

با سرویس، یک مصرف نماینده میانه، حدود 300 دلار (1,400,000 تومان) در سال، صرفه جویی می نماید و در عین حال به هواپیمایی ها و هتل ها نیز یاری می نماید تا مشتریان ارزشمند خود را حفظ نمایند. سرویس، تنها کمپانی ای است که امکان جبران خسارت برای مسافران هواپیمایی های شرکت های آمریکایی در هنگام به وجود آمدن مسائلی چون تاخیر و کنسلی و بعلاوه ذخیره پول پس از رزرو هتل، را فراهم می نماید.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1984

به "استارت آپ تازه سرویس؛ امکان صرفه جویی در هزینه های سفر پس از رزرو هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ تازه سرویس؛ امکان صرفه جویی در هزینه های سفر پس از رزرو هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید