آیا آمریکا به ایران حمله نظامی می کند؟میریوسفی پاسخ داد

به گزارش دکتر برای تو، نمایندگی کشورمان در سازمان ملل برآورد یک رسانه آمریکایی را مالیخولیایی توصیف کرد و گفت که ایران پاسخ هرگونه تجاوزگری را خواهد داد.

آیا آمریکا به ایران حمله نظامی می کند؟میریوسفی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل بر توانمندی نظامی تهران، برای ممانعت و پاسخگویی به هر گونه ماجراجویی توسط هر متجاوزی، تاکید کرد.

خبرگزاری رویترز در واکنش به گزارش روزنامه نیویورک تایمز از علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل درباره گزارش ادعایی نیویورک تایمز سوال کرد و نظر او را جویا شد.

میریوسفی با بیان اینکه برنامه هسته ای ایران برای مصارف غیرنظامی و ماهیت آنها صرفا صلح آمیز است، تاکید کرد، سیاست های دونالد ترامپ تغییری در این موضوع ایجاد نکرده است.

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل اضافه نمود: البته ایران ثابت کرده است که قادر به استفاده از توانمندی نظامی مشروع خود برای ممانعت کردن یا پاسخ گفتن به هر گونه ماجراجویی مالیخولیایی هر متجاوزی است.

هفته گذشته روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز مدعی شد: بررسی گزینه های نظامی علیه ایران در جلسه پنجشنبه هفته گذشته کاخ سفید بررسی شده است.

این رسانه در گزارشی ادعا کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مهار برنامه هسته ای ایران به دنبال گزینه هایی برای حمله بوده اما مشاورانش و افراد حاضر در جلسه شامل مایک پامپئو وزیر خارجه و مارک میلی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا او را از انجام این کار منصرف کرده اند.

بنا بر ادعای نیویورک تایمز، آنها به ترامپ هشدار دادند این کار ممکن است به یک درگیری گسترده تر در هفته های پایانی دور اول ریاست جمهوری او منجر شود.

کاخ سفید به گزارش ادعایی این روزنامه آمریکایی واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:آیا پاکسازی پنتاگون از سوی ترامپ به معنی حمله نظامی به ایران است؟

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1335

به "آیا آمریکا به ایران حمله نظامی می کند؟میریوسفی پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا آمریکا به ایران حمله نظامی می کند؟میریوسفی پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید