گل محمدی و باقری پا به توپ شدند، بیرانوند در تمرین حاضر نشد

به گزارش دکتر برای تو، سرخ پوشان پایتخت امروز (پنج شنبه) از ساعت 16:30 تمرین خود را در ورزشگاه کاظمی آغاز کردند و گل محمدی و باقری هم در تمرین همراه بازیکنان شرکت کردند.

گل محمدی و باقری پا به توپ شدند، بیرانوند در تمرین حاضر نشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان پایتخت امروز (پنج شنبه) از ساعت 16:30 تمرین خود را در ورزشگاه کاظمی شروع کردند. پیش از شروع تمرین گل محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. بعد از گرم کردن، بازیکنان در سه گروه به انجام آقاوسط پرداختند. در این بخش گل محمدی و باقری پا به پای سایر بازیکنان تمرین کردند.

در قسمت بعدی تمرین نیز بازیکنان به مرور کار های تاکتیکی و اجرای برنامه های مورد نظر کادر فنی پرداختند. امید عالیشاه، وحید امیری، محسن ربیع خواه و محمد نادری امروز زیر نظر کادر پزشکی تیم تمرین کردند. سرخ پوشان بعد از یک ساعت تمرین بدن های خود را سرد کردند و بعد از دقایقی راهی فرودگاه شدند تا آماده سفر به تبریز شوند.

در تمرین امروز بازیکنان آماده خداحافظی با بیرانوند بودند و اعضای تیم برای او دسته گل، پیراهن ویژه پرسپولیس و یک کیک مخصوص با تصویر خودش هم تدارک دیده بودند، اما بیرانوند پیروز به حضور در این تمرین نشد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1125

به "گل محمدی و باقری پا به توپ شدند، بیرانوند در تمرین حاضر نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی و باقری پا به توپ شدند، بیرانوند در تمرین حاضر نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید