گلکسی اس 1 0 از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید

به گزارش دکتر برای تو، به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک نسخه دیگر از گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 را معرفی کند که از فناوری نسل پنجم اینترنت 5G پشتیبانی می نماید.

گلکسی اس 1 0 از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت gsmarena، پس از آنکه شرکت سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 رونمایی کرد، حالا به نظر می رسد در کوشش است تا پرچمدار بعدی خود را در نخستین فصل از سال آینده 2019 میلادی عرضه کند.

پرچمدار بعدی سامسونگ که گلکسی اس 10 نام خواهد داشت، احتمالا در دو نسخه معمولی و پلاس به بازارهای جهانی روانه خواهد شد اما شنیده ها حاکی است که سامسونگ می خواهد پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت 5G را نیز به یک نسخه دیگر از این گوشی پرچمدار اضافه کند.

کارشناسان در پاسخ به سوال بسیاری از کاربران، همچنین خاطرنشان نموده اند که پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G موجب خواهد شد که قیمت تمام گردیده و نهایی این محصول به شدت افزایش یابد، بنابراین کاربران درصورت تمایل به استفاده از اینترنت 5G قادر خواهند بود آن را در نسخه جداگانه و مستقلی تهیه و خریداری نمایند.

گفته می گردد این محصول علاوه بر مجهز بودن به تمامی قابلیت های نسخه گران قیمت گلکسی 10، از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی خواهد نمود که البته پیش بینی می گردد از گران ترین گوشی های هوشمند موجود در بازارهای جهانی محسوب گردد.

به نظر می رسد که تراشه پردازنده این محصول توسط بخش سامسونگ الکترونیکس ساخته و فراوری می گردد که البته هنوز زمان معرفی و عرضه این نسخه جدید معین و به صورت رسمی اعلام نگردیده است. زمان معرفی از این نسخه جدید هم به زمان بهره برداری از شبکه اینترنت 5G و توسعه زیرساخت های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 23

به "گلکسی اس 1 0 از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 1 0 از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید