قلم گلکسی S22 اولترا سه برابر سریع تر از نسل قبل خواهد بود

به گزارش دکتر برای تو، این طور که به نظر می رسد، قلم S Pen که سامسونگ برای گوشی گلکسی S22 اولترا در نظر گرفته است سه برابر سرعت بیشتری به نسبت قلم های نسل قبل دارد.

قلم گلکسی S22 اولترا سه برابر سریع تر از نسل قبل خواهد بود

سامسونگ میخواهد در ماه فوریه سال جاری از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی کند. پرچم دارانی که شامل سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا می شوند که در این بین مدل اولترا قدرتمندترین و برترین گوشی به شمار میرود که از قابلیت های بسیار فراوانی هم بهره می برد. سامسونگ حدود دو سالی هست که پرچم داران را متفاوت از هم طراحی و راهی بازار می نماید. سال 2022 هم از این قاعده مستثنی نیست و مدل اولترا بار دیگر قرار است با قابلیت های بیشتری به نسبت دو مدل دیگر راهی بازار گردد.

یکی از قابلیت هایی که این گوشی را از دو مدل پلاس و استاندارد متمایز می نماید، تجهیز آن به قلم S-Pen است. همانطور که می دانید، سامسونگ دیگر قرار نیست از گوشی های سری گلکسی نوت رونمایی کند و به نوعی باید گفت فراوری آن ها برای همواره متوقف شده است. اما شرکت کره ای تصمیم گرفت زبان طراحی و امضای کار سری نوت یعنی قلم را به برترین مدل از پرچم داران سری S انتقال دهد. بنابراین گلکسی S22 اولترا که در بعضی از خبرگزاری ها از آن به عنوان گلکسی S22 نوت هم یاد می گردد قرار است با تجهیز به قلم S-Pen و طراحی مشابه گوشی های سری نوت راهی بازار گردد.

این طور که به نظر می رسد، این قلم S-Pen با سایر قلم هایی که پیش از این در گوشی های شرکت استفاده می شدند فرق دارد. گویا سرعت قلم گلکسی S22 اولترا که با شماره مدل EJ-PS908 شناخته می گردد به نسبت نسل گذشته حدود سه برابر بیشتر است که یک پیشرفت چشمگیر و کاملا محسوس را نشان می دهد. اندازه تأخیر قلم S-Pen در گلکسی نوت 20 اولترا 9 میلی ثانیه بود که حسی مشابه نوشتن با اتوماتیک را به کاربر القا می کرد. حال تصور کنید این اندازه به تنها 3 میلی ثانیه رسیده است.

این طور که گفته می گردد، به طور دقیق سرعت قلم S-Pen که به همراه گلکسی S22 اولترا عرضه می گردد 2.8 میلی ثانیه خواهد بود که به نظر می رسد کاملا به کاربر حس نوشتن با اتوماتیک یا مداد را القا می نماید و قطعا تجربه ای بی نظیر را در اختیار وی خواهد گذاشت.

افشاگری که این خبر را منتشر کرد در رابطه با دوربین گلکسی S22 اولترا هم توضیحاتی را ارائه داد که از جمله می توان به پشتیبانی سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی از فناوری 12 بیتی HDR اشاره نمود که به آن در ضبط ویدیوهایی با رنگ بندی بهتر و گستره دینامیکی بیشتر یاری خواهد نمود. این اطلاعات منتشر شده کاملا با آنچه پیش از این در رابطه با برترین پرچم دار سری گلکسی S22 منتشر شده مطابقت دارد. پیش از این گفته می شد در ویدیوهای ضبط شده به وسیله گلکسی S22 اولترا حدود 68 میلیارد رنگ به نمایش در خواهد آمد. البته این تعداد رنگ را زمانی شاهد خواهیم بود که در وضوح 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه به ضبط ویدیو بپردازید. در وضوح 8K چنین چیزی را شاهد نیستیم.

بعلاوه طبق خبرهای منتشر شده به نظر می رسد گلکسی S22 اولترا از برترین نمایشگر در بین تمامی گوشی های هوشمند بهره خواهد برد. پشتیبانی از شارژر 45 واتی سریع هم از دیگر قابلیت های این محصول است که باعث می گردد از لحاظ سرعت شارژ هم پیشرفت خوبی را از نماینده شرکت کره ای ببینیم.

طبق آخرین خبرهای منتشر شده، سامسونگ قرار است در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی کند. انتظار می رود تا آن موقع اطلاعات بیشتری از گوشی های این سری منتشر گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1987

به "قلم گلکسی S22 اولترا سه برابر سریع تر از نسل قبل خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم گلکسی S22 اولترا سه برابر سریع تر از نسل قبل خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید