کاشتن گل و گیاه در تنه درختان

به گزارش دکتر برای تو، کاشتن گل و گیاه در تنه درختان نوعی ابتکار در دکوراسیون منازل به شمار می آید. اگر در حیاط منزل یا مزرعه خود تنه های بریده شده دارید و می خواهید از دست آنها راحت شوید دست نگه دارید و قبل از آن این مقاله را بخوانید...!

کاشتن گل و گیاه در تنه درختان

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - کاشتن گل در گلدان ها ممکن است هزینه های بالایی برای کشاورزان و افراد ایجاد کند. ما به شما راهی را پیشنهاد می کنیم که فقط با کمی صرف کردن وقت و نجاری بتوانید از خرج کردن پول خود جلوگیری کنید!

در داخل مزرعه ها و یا حیاط منزل ها تنه های بریده شده قدیمی وجود دارد که ابزار مورد احتیاج ما است. حال به سراغ یکی از این تنه های بریده شده می رویم. باید با اره یا تبر سطح رویی تنه را به عمق 30-20 سانتی متر برداشته و فضای ایجاد شده را با خاک گلدان یا خاک اَلَک شده باغچه پر کنیم. سپس گل مورد نظرمان را در آن قرار داده و آب می دهیم. وجود تنه باعث حفظ رطوبت می گردد که این امر از آب دادن مکرر به گل جلوگیری می نماید.

به همین راحتی می توان از هزینه خرید گلدان ها جلوگیری کرد. استفاده بهینه از تنه درخت و زیبایی بیشتری که نسبت به گلدان دارد از مزیت های این ترفند است.

در ادامه می توانید بقیه عکس ها را مشاهده نمائید:

منبع: setare.com
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1496

به "کاشتن گل و گیاه در تنه درختان" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاشتن گل و گیاه در تنه درختان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشتن گل و گیاه در تنه درختان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید