کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی درخشان است

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی و برطرف آسیب ها درخشان است

کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی درخشان است

بیژن سلیمان پور امروز در بازدید از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم مطرح کرد: نخبگان علمی، سرمایه های باارزشی هستند که باید به آنها بها بدهیم و ظرفیت های لازم را برای موفقیت آنها فراهم کنیم که در این زمینه جهاد دانشگاهی، بستری مناسب برای نخبگان و فعالان علمی و پژوهشی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم اضافه نمود: جهت جهاد دانشگاهی رو به توسعه و پیشرفت است و تا به امروز نیز خدمات ارزنده ای را در سطوح مختلفی ارائه نموده است.

وی توضیح داد: یکی از ظرفیت های بسیار بالنده جهاد دانشگاهی، ارتباط با نسل جوان است در این ارتباط بهترین شیوه ها را در جهت آموزش و بهره وری از استعدادها و توانایی جوانان را به کار بگیرید، اگر چه در این باره موفقیت های خوبی داشته اید.

سلیمان پور بیان نمود: در همه مراحل باید به خدا توکل کنیم تا بتوانیم به رشد و تعالی برسیم، انسان موجودی کمال گراست و اگر در این کمال جوئی با اخلاق و انسانیت رفتار کند، می تواند به بهترین موفقیت ها و نقطه کمال دست یابد.

وی اعلام کرد: ایران کشوری دارای 7 هزار سال تمدن است و این کشور بهترین منشور حقوق بشری را در هزاران سال قبل به جهان ارائه نموده است و با همین تمدن نیز، اسلام را که کامل ترین دین بود با آغوش باز پذیرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: جهاد دانشگاهی در ابتدای انقلاب شکل گرفت و با روحیه انقلابی گام برداشت و انتظار می رفت در جهت اهدافش نیز به بلوغ برسد که دستاوردهای جهاد دانشگاهی این بلوغ را نشان می دهد.

وی اضافه نمود: کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی و برطرف آسیب ها درخشان است و این توانمندی ها بر کسی پوشیده نیست.

سلیمان پور بیان نمود: باید جامعه را بر اساس حقیقت، مدیریت و از شعارزدگی و تداخل حوزه ها و تفسیر به رای قوائد پرهیز کرد باید بتوانیم فضا را برای رشد و تعالی آماده کنیم.

وی اعلام کرد: جهان در سطح پیشرفته ای از علم و دانش واقع شده است و باید بتوان با نگاه علمی به رویدادها نگریست، با این سرعت پیشرفت که در جهان شاهد هستیم نباید روی مسائل پیش پا افتاده که جنبه فردی و سلیقه ای دارد تکیه کنیم تا مبادا از غافله دانش و علم عقب بمانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم مطرح کرد: گفتمان جامع مدیریتی در کشور می تواند گره گشای بسیاری از مسائل و کاستی ها باشد.

وی گفت: جهاد دانشگاهی در بسیاری از زمینه های علمی به رشد و توسعه دست یافته است و موفقیت های بیشماری در تجاری سازی ایده ها و فعالیت های علمی و پژوهشی و فراوری سلولهای بنیادین دارد.

سلیمان پور توضیح داد: نباید اجازه داد بعضی از موانع و بروکراسی ها، جهت پیشرفت و تحقق اهداف جهاد دانشگاهی را مسدود کند.

/

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 692

به "کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی درخشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه جهاد دانشگاهی در عرصه علمی،پژوهشی و فرهنگی درخشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید